Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

xec

Star Citizen

Odpowiedzi dodane przez xec


  1. Kolejny xec panel do wzięcia ;)

    https://www.olx.pl/d/oferta/xec-panel-kontroler-gier-star-citizen-CID99-IDP8Gyu.html?bs=olx_pro_listing

     

    Urządzenie jest zgodne ze standardem USB. Pod systemem Windows nie wymaga dodatkowych sterowników. Panel po podłączeniu zostanie wykryty jako kontroler gier i automatycznie skonfigurowany.

    Co na pokładzie?

    - 16x przycisk użytkowy

    - 1x przycisk centralny nr 17 (użytkowy + uruchamianie MENU)

    - Mini Joystick – osie X i Y oraz przycisk nr 18

    - Suwak – analogowany potencjometr – płynna regulacja osi

    - 3x dioda led

    MENU

    Panel posiada tryb menu, który pozwala na konfiguracje kilku funkcji.

    Aby wejść do menu należy wcisnąć i trzymać przycisk nr 17 (centralny). Trzymając przycisk zaświeci się kontrolna LED1, po chwili LED2, następnie LED3, po chwili LED1 zacznie migać a kontrolki LED2 i LED3 zgasną – teraz można zwolnić przycisk, LED1 miga a urządzenie pracuje w trybie MENU. Opuścić MENU można za pomocą przycisku nr 17 ( centralnego ).

    FUNKCJE

    • Światła Awaryjne

    Funkcje aktywuje przycisk 16 ( prawy górny róg ) Kiedy funkcja jest aktywna, przycisk 16 przestaje być przyciskiem użytkowym i służy tylko do włączania i wyłączania świateł awaryjnych. Kiedy światła awaryjne są włączone kontrolki LED1 i LED2 migają a funkcja porusza cyklicznie osiami joysticka. Jeśli dana gra „wyrzuca” z serwera za nieaktywność to ta funkcja „udaje” aktywność gdy z różnych powodów musimy fizycznie odejść od komputera. Aby funkcja działała poprawnie należy odpowiednio skonfigurować osie joysticka w grze (np. na poruszanie postacią, kamera itp.)

    • Ogranicznik osi joysticka

    Ta funkcja pozwala na ograniczenie zasięgu osi joysticka. Przykładowo jeśli ustawimy ograniczenie na 30% to przy maksymalnym wychyle gałki joysticka, jego oś wychyli się nie na 100% swojego zasięgu a właśnie na 30%. Przydatne jest to gdy aktywność w grze wymaga precyzyjnych ruchów.

    • Aktywacja ogranicznika osi:

    Będąc w MENU ustaw potencjometr na 30% jego zasięgu a następnie przypisz tą wartość do osi X za

    pomocą przycisku A1 a dla osi Y za pomocą przycisku A2. Ustawienie ogranicznika sygnalizowane jest zieloną kontrolką LED2. Oczywiście wartość 30% jest umowna, możesz ustawić dowolną w zakresu 3-97%, skrajne wartości (min lub maks potencjometru) ustawiają zasięg osi na 100%. Ograniczniki osi X i Y działają niezależnie od siebie – można ustawić np. dla osi X 23% a dla Y 75%.

    • Ogranicznik osi joysticka na żądanie

    Za żądanie odpowiada przycisk joysticka (nr 18). Kiedy funkcja jest aktywna ogranicznik osi może włączany (świeci kontrolka czerwona LED3) i wyłączany (kontrolka LED3 gaśnie) za pomocą klawisza joysticka. Wówczas klawisz joysticka jest klawiszem funkcyjnym i traci zastosowanie użytkowe.

    • Aktywacja ogranicznika osi na żądanie:

    Będąc w menu użyj przycisk nr 18 (przycisk joysticka). Aktywacja funkcji sygnalizowana jest zieloną kontrolką LED2, deaktywację sygnalizuje czerwona kontrolka LED3.

    • Odwrócenie osi potencjometru

    Gdy gałka potencjometru wskazuje na minimum potencjometr wskazuje swoje maks natomiast gdy gałka wskazuje na maks potencjometr wskazuje na swoje minimum.

    Aktywacja funkcji:

    Będąc w menu użyj przycisku nr 8 (na panelu oznaczony cyfrą 1 w sekcji CONSUMABLES). Aktywacja funkcji sygnalizowana jest zieloną kontrolką LED2, deaktywację sygnalizuje czerwona kontrolka LED3.

    PODSUMOWANIE

    • Jest to wersja pierwsza, można powiedzieć alpha 😉

    • Wszystkie funkcje zostały przetestowane, nie powinny stanowić problemu. Wszelkie sugestie odnośnie funkcji urządzenia, które już istnieją jak również pomysły na nowe funkcjonalności mile widziane – zapraszam do kontaktu.

    Panele oznaczone jako x.21.PRO mają zapewnione darmowe aktualizacje wprowadzające poprawki jak również nowe funkcje.

     


  2. UPDATE 17.03.2022 Panel na sprzedaż:

    https://allegrolokalnie.pl/oferta/xec-panel-kontroler-gier-star-citizen-yvc

    Panel jest nowy, nie używany jednak kilka osób już używa tego panelu w grze i póki co nie zgłaszają błędów w działaniu.
    Jest to pierwsza wersja xec Panela wystawiona na sprzedaż. Wersja testowa. Kilka osób już używa tego urządzenia w grze i póki co nie zgłaszają błędów w działaniu a ja sam bez niego nie myślę wybierać się na maining


  3. xec panel - kontroler do Star Citizen

    panel_bt.jpg

    Urządzenie jest zgodne ze standardem USB. Pod systemem Windows nie wymaga dodatkowych sterowników. Panel po podłączeniu zostanie wykryty jako kontroler gier i automatycznie skonfigurowany.

    Co na pokładzie?

    - 16x przycisk użytkowy

    - 1x przycisk centralny nr 17 (użytkowy + uruchamianie MENU)

    - Mini Joystick – osie X i Y oraz przycisk nr 18

    - Suwak – analogowany potencjometr – płynna regulacja osi

    - 3x dioda led

    MENU

    Panel posiada tryb menu, który pozwala na konfiguracje kilku funkcji.

    Aby wejść do menu należy wcisnąć i trzymać przycisk nr 17 (centralny). Trzymając przycisk zaświeci się kontrolna LED1, po chwili LED2, następnie LED3, po chwili LED1 zacznie migać a kontrolki LED2 i LED3 zgasną – teraz można zwolnić przycisk, LED1 miga a urządzenie pracuje w trybie MENU. Opuścić MENU można za pomocą przycisku nr 17 ( centralnego ).

    FUNKCJE

    • Światła Awaryjne

    Funkcje aktywuje przycisk 16 ( prawy górny róg ) Kiedy funkcja jest aktywna, przycisk 16 przestaje być przyciskiem użytkowym i służy tylko do włączania i wyłączania świateł awaryjnych. Kiedy światła awaryjne są włączone kontrolki LED1 i LED2 migają a funkcja porusza cyklicznie osiami joysticka. Jeśli dana gra „wyrzuca” z serwera za nieaktywność to ta funkcja „udaje” aktywność gdy z różnych powodów musimy fizycznie odejść od komputera. Aby funkcja działała poprawnie należy odpowiednio skonfigurować osie joysticka w grze (np. na poruszanie postacią, kamera itp.)

    • Ogranicznik osi joysticka

    Ta funkcja pozwala na ograniczenie zasięgu osi joysticka. Przykładowo jeśli ustawimy ograniczenie na 30% to przy maksymalnym wychyle gałki joysticka, jego oś wychyli się nie na 100% swojego zasięgu a właśnie na 30%. Przydatne jest to gdy aktywność w grze wymaga precyzyjnych ruchów.

    • Aktywacja ogranicznika osi:

    Będąc w MENU ustaw potencjometr na 30% jego zasięgu a następnie przypisz tą wartość do osi X za

    pomocą przycisku A1 a dla osi Y za pomocą przycisku A2. Ustawienie ogranicznika sygnalizowane jest zieloną kontrolką LED2. Oczywiście wartość 30% jest umowna, możesz ustawić dowolną w zakresu 3-97%, skrajne wartości (min lub maks potencjometru) ustawiają zasięg osi na 100%. Ograniczniki osi X i Y działają niezależnie od siebie – można ustawić np. dla osi X 23% a dla Y 75%.

    • Ogranicznik osi joysticka na żądanie

    Za żądanie odpowiada przycisk joysticka (nr 18). Kiedy funkcja jest aktywna ogranicznik osi może włączany (świeci kontrolka czerwona LED3) i wyłączany (kontrolka LED3 gaśnie) za pomocą klawisza joysticka. Wówczas klawisz joysticka jest klawiszem funkcyjnym i traci zastosowanie użytkowe.

    • Aktywacja ogranicznika osi na żądanie:

    Będąc w menu użyj przycisk nr 18 (przycisk joysticka). Aktywacja funkcji sygnalizowana jest zieloną kontrolką LED2, deaktywację sygnalizuje czerwona kontrolka LED3.

    • Odwrócenie osi potencjometru

    Gdy gałka potencjometru wskazuje na minimum potencjometr wskazuje swoje maks natomiast gdy gałka wskazuje na maks potencjometr wskazuje na swoje minimum.

    Aktywacja funkcji:

    Będąc w menu użyj przycisku nr 8 (na panelu oznaczony cyfrą 1 w sekcji CONSUMABLES). Aktywacja funkcji sygnalizowana jest zieloną kontrolką LED2, deaktywację sygnalizuje czerwona kontrolka LED3.

    PODSUMOWANIE

    • Jest to wersja pierwsza, można powiedzieć alpha 😉

    • Wszystkie funkcje zostały przetestowane, nie powinny stanowić problemu. Wszelkie sugestie odnośnie funkcji urządzenia, które już istnieją jak również pomysły na nowe funkcjonalności mile widziane – zapraszam do kontaktu.

    Panele oznaczone jako x.21.PRO mają zapewnione darmowe aktualizacje wprowadzające poprawki jak również nowe funkcje.

    IMG_0345.JPG

    IMG_0347.JPG

    IMG_0352.JPG

    system.jpg

    xec_panel_x.21.PRO-a_instrukcja.odt

    • Like 1
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|