Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:
DamianArbuz🍉

ProTips - zbiór prostych porad od doświadczonych pilotów

Rekomendowane odpowiedzi

ScreenShot0168.jpg

Witajcie!

W tym temacie zbieramy w formie listy proste i przydatne wskazówki oraz dobre nawyki znacznie ułatwiające grę.
Stosując się do tych zaleceń skrupulatnie zbieranych przez doświadczonych pilotów szybko staniecie się lepsi.
Dotyczyć to może różnych tematów związanych z uniwersum gry.
Jako Polska społeczność w Star Citizen chcemy nieustannie ulepszać się i wymieniać cennymi doświadczeniami.
Pozwoli to abyśmy byli szanowani i uważani za dobrych, doświadczonych pilotów.

Lista ProTipsów posiada umowną strukturę złożoną kolejno z:

  • wersji, na której działa porada
  • porady
  • krótkiego wyjaśnienia, komentarza

Koniecznie podzielcie się swoimi poradami w komentarzach pod postem zbiorczym.
Wspólnie wybierzemy najlepsze z nich umieścimy na poniższej liście.
Fajnie byłoby ułożyć porady od najlepszej do najgorszej. Piszcie uwagi!

Aktualna lista ProTipsów:

porada 1 (wersja 3.4.x)

  • Nie wyłączaj zasilania po wylądowaniu, jeżeli jesteś w niezaufanym otoczeniu!
  • Wyłączenie zasilania powoduje, że tarcze twojego statku nie są włączone przez co w razie nieoczekiwanego ataku na twój statek jest bez szans na przetrwanie.

porada 2 (wersja 3.4.x)

  • Wyłączenie silnika statku podczas skoku Quantum spowoduje natychmiastowe wyjście z Quantum.
  • Bardzo przydatne gdy przed kimś uciekasz a on zawsze skacze w to samo miejsce co ty. Nie ma szans, że znajdzie ciebie po wyjściu z Quantum między dwoma punktami skoku. Ten sposób pozwala też skrócić czas dotarcia do miejsca, gdzie nie da się bezpośrednio dotrzeć w Quantum ponieważ nie jest ono oznaczone przez znacznik (np drug lab). Trzeba tylko obrać punkt startowy skoku oraz punkt docelowy skoku w taki sposób aby nasz rzeczywisty cel, do którego chcemy dolecieć znajdował się "po drodze". Wtedy wychodzimy z Quantum w momencie, w którym mijamy naszą docelową lokację.

porada 3 (wersja 3.4.x)

  • Od razu przyzwyczaj się do zaawansowanego sterowania.
  • Zaawansowane sterowanie daje dużo więcej możliwości kontroli statku. Pro gracze muszą to znać! 😉

porada 4 (wersja 3.4.x)

  • Wyłącz "cinematic cameras" w opcjach gry.
  • Jest to domyślnie włączona opcja, która sprawia, że przy odpalaniu rakiety kamera przez chwilę przełącza się na widok lecącej rakiety śledząc ją aż do momentu jej wybuchu. To za bardzo niepraktyczne rozwiązanie bo nagła zmiana perspektywy powoduje dezorientację pilota oraz to że traci on na jakiś czas cel z oczu.

porada 5 (wersja 3.4.x)

  • Misje czasowe "ECN Alert" można wykonywać i powtarzać póki licznik czasu dostępności nie dojdzie do zera. (wersja 3.4.x)
  • Zaraz po wykonaniu misji "ECN Alert" pojawi się ona ponownie do wybrania w mobi glass. Dzięki temu możemy szybko zarobić sporą ilość pieniędzy. Zwłaszcza, że kolejna misja pojawia się niedaleko miejsca zakończenia poprzedniej misji. Misje te wykonuje się w okolicach Delamara i polegają one na osłanianiu uszkodzonego Starfarera przed piratami.
Edytowane przez DamianArbuz🍉
  • Like 1
  • Thanks 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad. 2. Opisana metoda pozwala też skrócić czas dotarcia do miejsca, gdzie nie da się bezpośrednio dotrzeć w Quantum. Trzeba tylko obierać inne cele, znajdujące się po przeciwnej stronie planety/księżyca, do któych nasz rzeczywisty cel znajduje się "po drodze", a następnie przerywać kiedy jesteśmy w pobliżu naszego celu. Najmniejsza odległość od celu naziemnego na księżycach to zwykle ok. 50 km, na planetach (obecnie Hurston) 100 km.

Nie ma potrzeby wyłaczać zasilania. Wystarczy wyłączyć silniki - w ten sposób statek nie traci osłon, któe potrzebują czasu na ponowne naładowanie się. W przypadku korzystania ze sterowania "advanced" (polecam) wystarczy wcisnąć klawisz [4]. 

  • Like 1

 

sarmatia-sygnaturka-mird.png.154adb5ab3b49db45633f8bae9364df9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @Mird słuszna uwaga z tym punktem 2. Dopisałem twoje uwagi.
Prośba do wszystkich doświadczonych pilotów dzielcie się swoimi poradami!
Sprawmy aby Polscy gracze Star Citizen byli najlepsi! 🙂

Edytowane przez 🍉DamianArbuz🍉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze wyłączam "cinematic cameras" w opcjach gry. Jest to domyślnie włączona opcja, która sprawia że przy odpalaniu rakiety kamera przez chwilę przełącza się na widok lecącej rakiety. Osobiście uważam to za bardzo niepraktyczne rozwiązanie bo nagła zmiana perspektywy powoduje często dezorientację pilota.

  • Like 1

 

sarmatia-sygnaturka-mird.png.154adb5ab3b49db45633f8bae9364df9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mird Tyyyyy dooobre 😄 O tym to sam nie wiedziałem a mocno mnie to wkurza😄 Na której pozycji pod względem ważności to proponujesz dodać?
Bo wymyśliłem, że ułożymy listę porad od najpraktyczniejszych do najmniej praktycznych.
Chyba że to zły pomysł. Jestem otwarty na opinie i sugestie. Chce tą listę dopracować do perfekcji i maksymalnej użyteczności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję pozycję 4. Misję mogą trochę spaść, bo to tylko jeden ze sposobów na grę.

 

  • Zajefajnie 1

 

sarmatia-sygnaturka-mird.png.154adb5ab3b49db45633f8bae9364df9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mird Dodałem na czwartą pozycję twoją poradę. Dodałem również obrazek na początku posta żeby umilić wygląd postu zbiorczego z listą. Edytowałem również poradę o przerywaniu Quantum zgodnie z twoją sugestią że nie trzeba wyłączać zasilania wystarczy silniki. 😉

Edytowane przez DamianArbuz🍉
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie tyle pro-tip co fajne info - mapa drogi ucieczki z więzienia:

PBr_3NT1lVqvUfABj3GIIw-S79q_iXEsSKbAvH1a

  • Thanks 1

Cytat

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 6 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Aktywni użytkownicy

  • Kluby i Fora Citizenów

  • Statystyki społeczności

    • Tematów
      136
    • Odpowiedzi
      644
  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      777
    • Najwięcej online
      985

    Nowy gracz
    lemartes_50050
    Rejestracja
  • Podobne transmisje

    • Przez BlackySensei
      JAK POPRAWIĆ WYDAJNOŚĆ W STAR CITIZEN

      Ze względu na to jak często trzeba tłumaczyć nowym pilotom w jakim sposób mogą poprawić wydajność gry, postanowiłem napisać ten krótki poradnik.  Za nim zaczniemy chciałbym zaznaczyć kilka istotnych faktów:
      1. W tym poradniku nie znajdziecie zaawansowanych metod - wszystkie opisane tutaj sposoby są możliwe do wykonania z domu - bez konieczności konsultacji z lekarzem lub farmaceutą. 
      2. Wspomniane poniżej metody działają w wypadku 90% graczy, jednak ze względu na to, że gra jest w wersji Alpha a każdy komputer jest inny nie każdy odczuje poprawę. 

      A) Zmiana pola widzenia FOV (Field of View)

      Star Citizen nie lubi wąskiego FOV z dwóch przyczyn. Po pierwsze jeżeli mamy ustawione małe FOV w większości statków nie będziemy widzieli połowy istotnych ekranów naszego pojazdu. Po drugie u wielu graczy zwiększenie FOV pozytywnie wpływa na działanie gry - osobiście zyskuję na tym 4-6fps. 
      Zaleca się aby FOV było ustawione na minimum 100, jednak osobiście polecam po prostu przesunąć suwak maksymalnie w prawo. 


        -->     --->
       
      B) Ustawienia Graficzne

      Star Citizen jako gra w wersji Alpha bardzo słabo wykorzystuje możliwości naszego komputera, albo ujmując to inaczej robi to kompletnie źle. Często słyszymy pytania typu ,,ustawiłem grafikę na low, dlaczego jest gorzej niż na high". Odpowiedź jest prosta - gra obecnie nie potrafi korzystać z dostarczanych jej zasobów. Na szczęście i na to jest rozwiązanie - gracze metodą prób i błędów znaleźli najbardziej optymalne ustawienia które pozwolą cieszyć się lepszą wydajnością. 


      Najważniejsze z nich:

      Resolution - Szczególnie jeżeli posiadamy słabszy sprzęt polecam korzystać z rozdzielczości FullHD 1920 X 1080
      Quality - Tutaj zawsze ustawiamy High, nie ważne jaki mamy sprzęt w większości wypadków na tym ustawieniu gra będzie chodzić najlepiej
      Planet Volumetric Clouds - jest to opcja bardzo obciążająca sprzęt co za tym idzie im niżej tym lepiej 

      C) Plik CFG poprawiający wydajność 

      Aby jeszcze bardziej polepszyć nasze wrażenia płynące z gry możemy skorzystać z pliku CFG stworzonego przez jednego z użytkowników Star Citizen. Link do oryginalnego pliku ---> USER.CFG
      Na potrzeby polskiej społeczności postanowiłem przetłumaczyć dla Was instrukcję.  Link do wersji z tłumaczeniem ---> Plik CFG + tłumaczenie hasło: hygejaMu

      Instrukcja do pliku znajduje się w folderze

      Mniej zaawansowanych użytkowników interesują kroki od 1 do 4. Reszta jest dla osób zaawansowanych. 
      Jeżeli ktoś mimo tłumaczenia miałby problem z konfiguracją, zapraszamy na nasz Discord https://discord.gg/AYUASnpj, gdzie możecie skontaktować się ze mną lub innymi instruktorami, którzy z pewnością Wam pomogą.

      D) Inne metody poprawienia wydajności

      - Wyłączcie wszystkie zbedne procesy w tle takie jak przeglądarki internetowe, odtwarzacze muzyki 
      - Zawsze korzystajcie z opcji Fullscreen 
      - Częstym powodem niestabilności gry jest także serwer na którym się znajdujecie. Aby sprawdzić stan serwera należy będąc w grze wcisnąć tyldę ,,`" a następnie wpisać komendę r_displayinfo 1.  - Najważniejszy parametr w tym wypadku to Server FPS, jeżeli jego wartość spada poniżej 5fps jest to sygnał, że warto zmienić serwer. Idealne liczby to takie od 10fps w górę.



      Podsumowując mam nadzieję, że poradnik będzie dla Was przydatny. W razie pytań zapraszam do kontaktu na Hubowym Discordzie pod nickiem Blacky Sensei.
      Jeżeli ktoś zna oryginalnego autora pliku .CFG bardzo proszę o informację w wiadomości prywatnej, abym mógł edytować post i dodać wzmiankę, aby docenić jego pracę włożoną w rozwój Star Citizen.
    • Przez DamianArbuz🍉
      Przejście na zaawansowane sterowanie otwiera nam więcej możliwości sterowania w grze.
      Zarówno podczas lotu naszą maszyną ale też podczas poruszania się o własnych nogach.
      Daje nam to przewagę w walce i ogólnie pojętej rozgrywce.
      Przechodząc ze sterowania podstawowego (które jest domyślne) na zaawansowane należy liczyć się z tym, że niektóre klawisze zmieniają swoje funkcje.
      Na przykład wyłączenie zasilania statku w zaawansowanym sterowaniu to klawisz 5. Podczas gdy na podstawowym przycisk 5 służy do włączania świateł statku.
      Dlatego warto przejść od razu na zaawansowane sterowanie zanim przyzwyczaimy się do latania na podstawowych klawiszach.

      Dokładniejsze przypisanie klawiszy można sprawdzić w menu.
      Poradnik dotyczy wersji obecnej star citizen czyli 3.4.x
      Ja opiszę teraz w jaki sposób przejść na zaawansowane sterowanie w kilku prostych krokach:
      Z menu głównego wchodzimy do OPTIONS
      Wybieramy KEYBINDINGS
      Klikamy w Advanced controls customization

      Na liście rozwijanej Control profiles wybieramy pozycję Keyboard Advanced

      Ustawiamy wszystko jak na poniższym obrazku po czym klikamy przycisk LOAD - gotowe 😉

      Właśnie ustawiliście sobie zaawansowane sterowanie 😉
      Pamiętajcie, że musicie się przyzwyczaić do nowej konfiguracji 🙂
      Uważajcie zwłaszcza na wyżej wymieniony przycisk 5 na klawiaturze.
      Wyłączenie zasilania tuż nad powierzchnią planety może skończyć się nieciekawie 😉
    • Przez bigos86
      Witam! Patch 3.19 pozmieniał trochę walkę statkami (jest teraz trudniejsza a NPC mądrzej walczą), więc szukając najskuteczniejszego loadoutu dla mojego Aegis Vanguard Harbringera, wydałem małą fortunę (ok. 265k auec 😉), żeby przetestować większość polecanych konfiguracji uzbrojenia na mojego Harba. Zachęcony przez Administratora strony, podaję moje wnioski:
      S5 ballistic cannon Deadbolt V + 4xMVSA - cudowne uczucie podczas strzelania (wali jak z prawdziwej armaty), ale ma niestety zbyt mało ammo i o ile podczas walki z Valkirią czy Vanguardem to nie problem, to trafiając na Reclaimera robi się gorąco. Dodatkowo broń balistyczna częściowo przechodzi przez tarczę, co z jednej strony oznacza, że możemy zadawać bezpośrednie obrażenia kadłubowi, ale z drugiej, jeśli skończy się ammo a nie zdążymy do tego czasu rozwalić przeciwnika, to ma on nadal aktywne tarcze (bo ballistic'i ich nie zdjęły), których same 4xmvsa mogą nie zniszczyć (taki Reclaimer ma bazowo 300k tarcz). Szkoda, bo kocham z tego strzelać, choć trzeba być mocno celnym; S4 laser repeater (w moim przypadku CF-447 Rhino) na nieużywanym gimbalu + GVRS - fajne uczucie ciągłego okładania przeciwnika, ale małe obrażenia dają się we znaki podczas walki z drużyny kocurami. Walka jest wtedy przyjemna (kąsamy jak komar), ale uciążliwa. Dlaczego S4 na gimbalu a nie S5 fix? S5 ma dużo niższą prędkość pocisków (700 m/s zamiast 1400 m/s), co wymusza używanie na nosie laser cannonów o tej samej prędkości (albo np. ballistic'ów CVSA, ale te mają trochę za mało ammo), a to znacząco obniża ilość strzałów w jednej serii (taki zestaw bardziej obniża wydajność kondensatorów odpowiedzialnych za dostępność ilość pocisków w serii). Tak jak pisałem, S4 i GVRS zadają zauważalnie mniejsze obrażenia, ale mogą strzelać 2-3 razy dłużej, więc przeciwnik cały czas otrzymuje obrażenia i nie ma czasu na regenerację osłon (no i taka konfiguracja zdecydowanie szybciej odnawia dostępne ammo). Jest to też polecany loadout do walk pvp; S5 ballistic gatling AD5B + 4xMVSA - brrryt zawsze spoko, ale jak to w gatlingach - jest spory rozrzut pocisków i (przynajmniej dla mnie) - czasem przez to ciężko trafić wroga i skupic na nim skuteczny ogień. Zwłaszcza objawia się to podczas walki na większe odległości, bo choć AD5B potrafi razić przeciwników z odległości 2800 m, to przy jego rozrzucie większość pocisków mija cel. Z bliska jest jednak zabójczo skuteczny, choć do wiekszych przeciwników trzeba dłużej strzecać (małe obrażenia alpha wymagają użycia więszej ilości pocisków). Do tego ta broń potrzebuje chwili na (dosłowne) rozkręcenie się, a czasem ta chwila robi różnice. Na plus na pewno spora ilość pocisków, dzięki czemu broń wiecej wybacza i pozwala rzadziej (niż w innych gatlingach) wracać w celu uzupełnienia ammo. Osobiście dużo lepiej używa mi się gatlingow, gdy latam mniejszymi, bardziej zwrotnymi jednostkami, np. Talonem; S5 laser cannon (w moim przypadku Omnisky XV) + 4xMVSA - po raz kolejny przekonałem się, ze najprostsze rozwiązania są najlepsze 😉 jeszcze na poprzednich patchach to była moja podstawowa konfiguracja na Sentinelu i teraz tez taka została. Jak dla mnie najlepszy zestaw. Wszystkie statki rozwalam tym o polowe szybciej, tarcze schodzą w oczach, każde trafienie tym laserem zauważalnie uszczupla pulę wytrzymałości kadłuba czy tarcz, można nim snajpić, bo choć każda sensowna broń S5 ma 2800m zasięgu to ten laser S5 jest na każdej odległości precyzyjny (w przeciwieństwie do np. AD5B) a jedyną bolączką jest te marne 8 strzałów. Ale można do tego przywyknąć, a wtedy walka Vanguardem to czysta przyjemność 🙂 Mimo to, jeśli chodzi o odczucia, i tak najlepsze uczucie jest podczas wystrzeliwania potężnych pocisków z Deadbolt V 🙂 szkoda tylko, ze ich tak mało 😕.
      Mam nadzieję, że komuś to w czymś pomogło 🙂
      Pozdrawiam!
    • Przez Star Citizen Hub PL
      Jak zacząć grać w Star Citizen?
      Interesuje cię Star Citizen, lecz nie wiesz od czego zacząć?
      Za moment wszystko będzie jasne. 🙂
      Alpha, Starter Pack oraz Twój Pledge
      Aby rozpocząć przygodę ze Star Citizen wystarczy założyć darmowe konto na stronie Roberts Space Industries i zakupić tzw. "game package" (Star Citizen GamePack). Ów Starter do Star Citizen to także twój wkład crowd-fundingowy w rozwój i ukończenie tego niesamowitego, Next-Genowego Space-Sima.

      Startery tradycyjnie zawierają wybrany statek kosmiczny, grę w postaci Digital Download, a więc w wersji elektronicznej, kilka do kilkudziesięciu miesięcy ubezpieczenia (Insurance), twój własny hangar (np. Self-Land Hangar) i jakieś początkowe kredyty (waluta UEC).
      Podczas wybierania Startera najczęściej będziesz mieć do wyboru jeden z dwóch statków:
      Mustang Alpha -  szybki i zwrotny, lecz dość nadal delikatny myśliwiec; Aurora MR - wielofunkcyjna, z łóżkiem i miejscem na paczki, lecz znacznie wolniejsza.
      Jeśli nie jesteś pewna/pewien który statek wybrać, my mimo wszystko polecilibyśmy Aurorę MR. Choćby dlatego, że w przeciwieństwie do Mustanga Alphy posiada ona łóżko, a w kokpicie jakieś półtora metra wolnego miejsca... Może to niewiele, ale dzięki temu z nią przetestujesz w grze póki co znacznie więcej misji, na przykład dostawcze (Delivery). A w razie potrzeby zabierzesz na pokład także kogoś innego.
      Zakładanie konta
      Rejestracja darmowego konta, na które powędruje twój Start Pack jest łatwa, jednak warto rozjaśnić pewną kwestię:
      Star Citizen wymaga od ciebie wprowadzenia aż 3 nicków. Jako że nie każdy z nich można później zmienić, dobrze abyś ich ze sobą nie pomyliła / nie pomylił.
      Login ID:
      Służy wyłącznie do Logowania oraz kontaktu ze Wsparciem Technicznym. Całkowicie prywatny, unikatowy.
      Po wybraniu nie można już go zmienić! Handle:
      Jest twój publiczny, unikatowy nick, adres profilu na stronach RSI i sposób na to, by nie pomylić Cię z nikim innym. Musi być unikatowy.
      Otrzymujesz jedną darmową możliwość zmiany, kolejne będą odpłatne. Community Moniker:
      Twoje publiczne imię lub nick, jakim chciałbyś być rozpoznawany w Społeczności Star Citizen przez innych graczy. 
      Możesz go zmienić w dowolnym momencie za darmo. Mimo to jednak, dla odróżnienia od reszty Citizenów,  twój Community Moniker będzie opatrzony twoim publicznym Handle opisanym powyżej. Zadajesz sobie pewnie teraz pytanie, który z tych nicków to twoje imię w grze?...
      Otóż, w planach oraz w teorii - żaden. Według samego Chrisa Robertsa, imię twojego pilota wybierzesz bezpośrednio w Star Citizen. Opatrzone one będzie twoim unikatowym publicznym Handle, tak aby można cię było odróżnić od reszty pilotów nazywających się podobnie.
      Obecnie jednak Star Citizen jest w fazie Alpha i nie posiada możliwości nazywania bohatera. Z tego też powodu:
      Przygotuj się na to, że na czacie i w listach kontaktów w Star Citizen twoim nickiem, imieniem pilota będzie twój Handle!

      Polecający: Referral Code
      Rzecz warta wspomnienia - podczas tworzenia konta w Star Citizen możesz podać kod polecającego (tzw. Referral Code).
      Warto to zrobić, gdyż dzięki wprowadzeniu tego kodu otrzymasz w grze dodatkowe 5000 aUEC (kredytów), a twój polecający zdobędzie jednego poleconego.
      Jest to sytuacja win-win, ponieważ te 5 tyś. na początku zdecydowanie uprzyjemni Ci naukę gry i ewentualne resety progresu. Zaś polecający za zbieranie poleconych ma szansę otrzymać drobny upominek. Wspierajmy się wzajemnie!
      Dla ułatwienia, abyś nie przegapił tego ważnego kroku i otrzymał w grze permanentnie 5000 aUEC, link posiada refkę naszego Huba. Jeśli chcesz wybrać inny kod, zajrzyj do linka poniżej.
      Lista kodów referral polskich graczy Star Citizen: LINK
      Zatem do dzieła, pilocie.
      Do zobaczenia w Star Citizen!
    • Przez Mird
      Każdy statek do funkcjonowania wykorzystuje szereg podsystemów. Część z nich to układy, które możemy dziś wymieniać na inne, bardziej nam odpowiadające modele. W tym poradniku postaram się w zwięzły sposób objaśnić o co w tym chodzi.
      Temat ten, jak większość, będzie podlegać w przyszłości zmianom. Tekst ten ma za zadanie przybliżyć aktualny stan rzeczy bez zbytniego wdawania się w planowany rozwój tych funkcjonalności.
      W razie zauważenia jakichś błędów bądź nieścisłości, będę wdzięczny za wszelkie uwagi. 🙂
  • Komentarze w blogu

  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|