Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 22.05.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    do
    Cześć Wszystkim! Chciałbym podziękować wszystkim uczestnikom szkolenia które odbyło się wczoraj. Jest mi niezmiernie miło że mogliśmy razem spędzić czas. Mam nadzieję że przy kolejnych szkoleniach/eventach również będziecie uczestniczyć, a taże w przyszłości sami badź z nami będziecie robić te wydarzenia. Pamiętajcie że ma to na celu lepiej zroumieć grę i komunikację,a także dobrze się bawić w wspólnym towarzystwie. Dziękuje raz jeszcze wszystkim , bez was nie moglibyśmy organizować tych wydarzeń ! @Arcadius - Główny Kierowca @klucha_poland - Ochrona Ekipy Naziemnej @Rawnock - Ekipa Naziemna plus MEDYK/DILER XD @Obibok - Skrzydłowy, Ochrona Ekipy Naziemnej @Barthi - Medyk, Ekipa Naziemna @Maskas - ORGANIZATOR @Morgooth - Kierownik Samozwaniec XD @Serafinq - AKCJA PLUSZAK @karloz_pl -Medyk, Ekipa Naziemna @Wower - Ochrona , Ekipa Naziemna @Zielu - Obserwator @Warchlus -NISZCZYCIEL WŁASNYCH STATKÓW XD
  2. 4 punkty
    Zachęcony przez @Sarr zakładam nowy temat, który być może pomoże nowym graczom łatwiej wejść w tę niezwykle wciągającą ale i niezbyt łatwą do opanowania grę 🙂 Na początek dobry sposób na szybkie zarabianie na początku swojej przygody: Raz na jakis czas macie w zakladce bounty hunting zadanie "Clear criminal nest". W opisie najczęściej jest wtedy info, ze ekipa do ubicia jest w jakieś jaskini (zazwyczaj na Daymarze). Za samo zadanie jest chyba 30k aUEC, więc już to jest niezła kasa, ale to dopero poczatek zabawy. Kazdy z petentów do ubicia ma przysobie w plecaku (albo jesli nie ma plecaka to w pancerzu) kilka/kilkanascie gemów dolovine (musisz najechac myszka na plecak/pancerze i prawym przyciskiem myszy wybrac open). Zabieracie te gemy od kazdego z ubitych wrogów (jest ich od 8 do 12) i dodatkowo sprawdzajcie pojemniki - w niektorych tez mozna je znaleźć. Jak juz wszystkich ubijecie, to macie dwie opcje - albo po ograbieniu zwłok konczycie zwiedzanie jaskini i wracacie do wyjscia, albo idziecie jeszcze do dwoch komór w tej jaskini, których trzeba jednak troche poszukać. Łatwo się tam zgubić na początku. Jak je znajdziecie, to czasem w tych pomieszczeniach są pojemniki, w ktorych mozna znaleźć dodatkowe gemy. Ale nie zawsze, dlatego to troche ryzykowne na poczatku, jesli nie wiecie, gdzie szukac (zawsze można się posiłkować poradnikami na YT). Tak czy inaczej po paru takich misjach powinniście juz znac układ jaskin i przebiegac przez nie jak przez wlasne podwórko. Z takim lootem w postaci gemów od npców lecicie na jakiś outpost z konsolą handlową i je sprzedajecie. Ja z jednego kursu zgarniam 30k za misje + 90-110k za gemy, czyli +/- 120-140k łacznie. Ale ja tez zwiedzam cala jaskinie, bo znam dobrze jej uklad. Jesli nie chcecie odwiedać ukrytych pomieszczen (nie zawsze jest w nich coś wartościowego) to pewnie zarobicie z 20-30k mniej, co jednak tez jest dobrym hajsem. Dodatkowo mozecie oczywiscie za pomocą multi-toola z koncówką górniczą kopać skałki które tez sie tam znajdują, ale z jakiegos powodu te gemy które sami wykopiecie sa duzo mniej warte od tych, ktore znajdziecie przy zabitych delikwentach. Mi sie nie chce ich kopać, bo zabiera to duzo czasu, ale moze Wam bedzie to odpowiadac. Tak czy inaczej 100-140k z jednego kursu, ktory jak sie juz zapoznacie z ukladem jaskin zajmie Wam 20-25 minut z przelotem tam i z powrotem, to niezly wynik 😉 Dodatkowa rada - jak bedziecie dolatywac do jaskini, to w odleglosci ok 6-7k km zniknie znacznik. Nie wiem dlaczego tak jest, ale jest. Dlatego najlepiej, zrobić tak, że gdy jeszcze bedzie widoczny, to wycelujcie celownik statku idealnie w znacznik i trzymajcie sie tego kursu, gdy juz zniknie. Powinniście doleciec na wprost wejscia do jaskini. W dzien to jeszcze nie jest az taki problem, bo ją widac z jakies odleglosci, ale jeśli polecicie tam w nocy, to juz moze byc ciezko w inny sposob ją zlokalizowac. Oczywiście nie musze wspominać, że na taką wyprawę należy odziać się w porządny pancerz, uzbroić w broń najlepiej z dobrym zasięgiem, choć nie koniecznie snajperką) i zabrać ze sobą duży plecak. A! Ważne - będąc już na outpoście (albo w statku) przerzućcie cały loot z plecaka/pancerza/spodni do local/vehicle inventory. Czasem z powodu bug'u po sprzedaniu wszystkiego bezpośrednio z plecaka staje się on bezużyteczny, bo mimo opróżnienia go do zera nadal pokazuja, jakby był zajęty. Następnie na konsoli po porstu wybierzcie docelową lokalizację, do ktorej przerzuciliście gemy (w tym przykładzie - local albo vehicle inventory). I rada na koniec, nie tylko dotycząca tych "raidów" w jaskiniach - przerzucając gemy (lub inne itemy) z jednego inventory do drugiego, w docelowym wybierzcie w filtrach okna kategorię, która nija ma się z gemami, np. clothes, albo armor (najlepiej, zebyscie nie mieli nic w inventory z tej kategorii). Dzięki temu będziecie wrzucac gemy do swojeo inventory, ale nie beda ona aktualnie widoczne, bo bedziecie mieli wybraną inna kategorię w fitrach, np. armor (oczywiscie o wyłączeniu filtrów zobaycie gemy tam gdzie mają być). Co to daje? Spróbujcie przerzucić kilkadziesiąt gemów do okna w ktorm już jest ich pełno, to zrozumiecie 😉
  3. 3 punkty
    List od Przewodniczącego, Chrisa Robertsa „To, co czynimy teraz, odbija się echem w wieczności” – Marek Aureliusz Rok 2023 był przełomowym rozdziałem dla Cloud Imperium i obu naszych gier. Wraz z Alfą 3.18, która była naszą pierwszą publikacją w 2023 roku, nasz zespół dostarczył Persistent Entity Streaming (PES) – podstawową technologię niezbędną dla realizacji Server Meshingu (SM). Jak wspominaliśmy w poprzednim liście, PES to najcięższy fragment prac związanych z SM, wymagający największego nakładu sił inżynieryjnych. Dlatego pokonanie wyzwań związanych z tą aktualizacją w zeszłym roku było dla nas kluczowe. Premiera Alfy 3.18 okazała się dużo bardziej wymagająca, niż się spodziewaliśmy, odkryliśmy wtedy też problemy z naszą bazą danych, widoczne dopiero przy obciążeniu, jakie obserwujemy wyłącznie w grze LIVE – inne niż na testowym serwerze PTU (Persistent Test Universe). Poza tym ujawniła się nam spora liczba mniejszych problemów wynikających z faktu, że uniwersum jest prawdziwie trwałe: o ile znalezienie wraku pozostałego z bitwy innych graczy sprzed tygodnia jest niesamowite, o tyle lądowanie w hangarze, gdzie rozbiły się trzy statki, blokując lądowisko, już takie fajne nie jest. Powoli, ale skutecznie radziliśmy sobie z tymi problemami (i innymi), ale był to trudny okres zarówno dla zespołu, jak i dla społeczności. Wyzwania te nie tylko przetestowały nasze umiejętności i determinację, ale także pokazały, że jesteśmy wytrwali, bo sobie z nimi poradziliśmy. Oprócz PES, 2023 przyniósł długo oczekiwaną implementację Złomiarstwa (Salvage), na którą składają się rozbiórka kadłubów, struktury statków, podzespołów oraz naprawa, jak również powiązane z nową profesją misje. Handlowcy skorzystali tymczasem z generalnego remontu ("overhaul" - no pun intended!) i ulepszeń systemu cargo, a gracze wszelkich rodzajów doczekali się nowych misji, zarówno PVE, jak i PVP. Nasza developerska podróż osiągnęła w zeszłym roku serię znaczących kamieni milowych, a wszystkie stały się absolutną atrakcją tegorocznego CitizenCon 2953. Nie sposób przecenić wagi tego wydarzenia dla wszystkich w CIG, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że był to nasz pierwszy CitizenCon w realu od ponad czterech lat! Od samego początku byliśmy zasilani Waszym entuzjazmem, brakowało nam więc tej energii dzielenia się wzajemną pasją wobec gry, którą budujemy. Wydarzenie to było niesamowitą afirmacją całej naszej ciężkiej pracy nad Star Citizen i Squadron 42 w 2023 roku. Zanotowaliśmy również najlepszy czwarty kwartał w historii gry pod względem liczby logowań i aktywności graczy. Dzięki Wam i ogromnej fali graczy napływających w końcówce roku, 2023 był dla nas rekordowy! Osiągnęliśmy najwyższe w historii dzienne i miesięczne liczby aktywnych graczy, unikalnych logowań oraz spędzonych w grze godzin. Ponad 1,1 miliona z Was postawiło stopę w Trwałym Wszechświecie (PU) w 2023 roku! Kolejnym ważnym kamieniem milowym w 2023 roku było pełne powitanie zespołu Turbulent w rodzinie CIG. Turbulent, nasi partnerzy od końca 2012 roku, odpowiadają za znaczną część naszej infrastruktury online i znacznie przyczynili się do naszego rozwoju i sukcesu. To przejęcie pozwala nam usprawnić nasze starania i formalnie zapewnia znaczącą obecność w Montrealu w Kanadzie, będącym jednym z centrów talentów w branży gier wideo. W ramach tego przejęcia zyskaliśmy dwóch kluczowych dyrektorów: Benoita Beausejour, Dyrektora Technicznego Turbulent, który staje się CTO w Cloud Imperium i szefem naszego Core Technology Group (CTG). Benoita znacie już z jego prezentacji o Server Meshing podczas ostatnich dwóch CitizenCon'ów. Drugim ważnym dyrektorem, który zasilił nasze szeregi jest Marc Beaudet, były CEO Turbulent. Stał się on naszym Starszym Wiceprezesem ds. Operacji Studia, odpowiedzialnym za funkcjonowanie i dobrobyt ponad tysiąca osób pracujących nad Star Citizen i Squadron 42, podzielonych między nasze pięć biur w Austin (Texas), Los Angeles (Kalifornia), Manchesterze (Wielka Brytania), Frankfurcie (Niemcy) i teraz w Montrealu (Kanada). Kiedy patrzę wstecz na 2023 rok, mając te kilka miesięcy na refleksję i docenienie ciężkiej pracy zespołu wokół mnie, mogę powiedzieć, że nasze doświadczenie na CitizenCon 2953 oraz entuzjazm naszej społeczności, zarówno na pokazie, jak i w grze, gdy rekordowe liczby graczy logowały się do Star Citizen w zeszłym roku, napełniły mnie nie tylko dumą, ale także głęboką wdzięcznością i nową energią na kolejny rok. A zapowiada się naprawdę niesamowity rok! W przypadku Squadron 42 przenosimy grę ze stanu "kompletnego pod względem funkcji" do stanu "kompletnego pod względem zawartości", upewniając się, że będzie odpowiednio dopracowana i godna miana duchowego następcy Wing Commandera. Prace nad tym celem zmierzają do wielkiego finału – nasz zespół zanurzył się w pracy po uszy i daje z siebie wszystko. Jestem niezmiernie podekscytowany kształtem, jaki przybiera gra i będziemy mieć więcej do podzielenia się z Wami podczas tegorocznego CitizenCon, który odbędzie się w Manchesterze w Anglii. Na froncie Star Citizen zespoły przygotowują się do wprowadzenia Server Meshing i rozszerzenia uniwersum na wiele układów planetarnych. W realiach świata Star Citizen, jednym z kluczowych momentów w dziejach ludzkości jest "Dzień Pierwszego Skoku". Tego dnia, 10 kwietnia 2271 roku, legendarny astrofizyk i pilot Nick Croshaw odkrył i pokonał Punkt Skoku (Jump Point), stając się pierwszym człowiekiem poza Układem Słonecznym. Na jego cześć, odkryty system nazwano Croshaw. Owa pionierska podróż, określana jako „Skok, który odmienił losy ludzkości” , doprowadziła do kosmicznej przyszłości, którą przedstawiamy w Star Citizen i Squadron 42. Pewnie zastanawiacie się, czemu opowiadam tę historię – otóż, nieco wyprzedzając rocznicę 10 kwietnia, w miniony weekend mieliśmy własne obchody Dnia Pierwszego Skoku na kanale Technicznego Podglądu! W ramach testów naszych postępów nad Server Meshingiem i Technologią Warstwy Replikacyjnej, otworzyliśmy nasze pierwsze, działające Bramy Skoku (Jump Gates). Gracze, po raz pierwszy w historii, mogli przetestować podróże między dwoma systemami! Śmiałkowie skorzystali z tuneli czasoprzestrzennych, podróżując między Stanton a Pyro, podczas gdy systemy te płynnie ładowały się i wyładowywały z pamięci. Zainteresowanych informuję, że nasz odpowiednik Nicka Croshawa jest wśród Evocati i nazywa się "MrTrash" - uważamy, że to on, jako pierwszy w społeczności, dokonał udanego skoku! Warto też podkreślić, że podczas wspomnianego testu osiągnęliśmy 350 graczy obecnych jednocześnie na jednym shardzie (czyli warstwie replikacyjnej z dwoma połączonymi serwerami), ustanawiając nowy rekord Star Citizen! Po wielu latach ciężkiej pracy dla celu, który wielu uważało za niemożliwy, jesteśmy o krok od dostarczenia jednego z ostatnich elementów technologii, który umożliwi połączony, wspólny wszechświat - taki, gdzie tysiące ludzi może jednocześnie brać udział w galaktycznych przygodach. Zaprosiłem Benoita, który jako nasz nowy CTO nadzorował ten historyczny test, aby podzielił się kilkoma przemyśleniami na temat tego monumentalnego kamienia milowego, który pomógł osiągnąć: Wybiegając myślami w przyszłość, zespół pozostaje skoncentrowany i oddany sprawie wprowadzenia społeczności na zupełnie nowe terytoria wraz z premierą systemu Pyro i Star Citizen Alpha 4.0. Trudno przecenić, jak wielki i przełomowy będzie to moment – pozwoli on o wiele większej liczbie osób grać wspólnie, a także płynnie podróżować między różnymi układami planetarnymi. Wszystko to wskazuje, że 2024 będzie naszym największym i najlepszym rokiem w uniwersum Star Citizen. Ale Star Citizen Alpha 4.0 to jeszcze nie koniec drogi! W związku z tym mam dla was więcej ekscytujących wieści. Jak ujawniliśmy podczas CitizenCon, gdy Squadron 42 osiągnęło status kompletności pod względem funkcji, teraz możemy jeszcze szybciej przenosić rozwiązania opracowane dla Squadron 42 do trwałego wszechświata Star Citizen. W ramach tego procesu, pod koniec ubiegłego roku zdecydowaliśmy o reorganizacji zespołów Star Citizen i Squadron 42, by w większym stopniu je zintegrować. Ma to ułatwić wprowadzenie do Trwałego Wszechświata (PU) efektów kilkuletniej pracy w postaci nowych funkcji, szlifów i dopracowania detali. To jednocześnie oznacza obranie kursu na linię mety dla samego Star Citizen. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że w sieciowym MMO nie istnieje ostateczna linia finiszu. Będziemy dodawać nowe funkcje i treści nieustannie przez wiele, wiele lat. Mimo to, Star Citizen 1.0 definiujemy jako zestaw funkcji i zawartości, przy którym grę można uznać za „komercyjnie” wydaną. Oznacza to, że jest przyjazna dla nowych graczy, stabilna i dopracowana, z wystarczającą ilością rozgrywki i treści, aby nieprzerwanie angażować graczy. Innymi słowy, nie jest już w fazie Alpha czy Wczesnego Dostępu. Podobnie jak zaplanowaliśmy podróż Squadron 42 do stanu "kompletności pod względem funkcji" i nadchodzącego statusu "kompletności pod względem zawartości", poświęciliśmy sporo czasu na przyjrzenie się, co ma oznaczać Star Citizen 1.0 i co będzie potrzebne, aby do tego etapu dotrzeć. Aby to ułatwić, z radością ogłaszam, że nasz niezawodny Rich Tyrer obejmie nową rolę Starszego Reżysera Gry, nadzorując rozwój zarówno Star Citizen, jak i Squadron 42 u mego boku. Dzięki tej zmianie zaczniecie zauważać szybsze przenoszenie funkcji i zawartości ze Squadron 42 do Star Citizen. Zaczynamy już od wersji Alpha 3.23, która zapowiada się na jedną z największych aktualizacji w historii pod względem nowych funkcji trafiających do rąk graczy. Kiedy na CitizenCon ogłosiliśmy, że przeniesiemy efekty pracy przygotowanej i doszlifowanej dla "kompletności pod względem funkcji" w Squadron 42, nie żartowaliśmy! Jako reżyser SQ 42, Rich odegrał kluczową rolę w doprowadzeniu projektu do obecnego statusu "feature complete". Pod jego kierownictwem Squadron 42 doświadczyło znacznego przyspieszenia rozwoju – to tempo, jak przewidujemy, poniesie nas ku stanowi "kompletności pod względem zawartości", fazy Beta, a w końcu wydaniu pełnej wersji tej gry. Pracując w tandemie, Rich i ja nadal będziemy wytyczać strategiczną wizję mającą tchnąć życie w zamierzone doświadczenie rozgrywki w Star Citizen. Jak powiedział Rich, przez ostatnie kilka miesięcy nasze zespoły były zajęte planowaniem kolejnych ważnych kamieni milowych na drodze Persistent Universe, a ich zwieńczeniem będzie to, co nazywamy "Star Citizen 1.0". Gdy ta roadmapa otrzyma swoją ostateczną formę i zostanie zatwierdzona, z niecierpliwością podzielimy się z Wami zarówno wizją, jak i planem jej realizacji jeszcze w tym roku. W ramach wspomnianej reorganizacji rozwoju wprowadziliśmy kilka znaczących zmian. Od strony osobistej przeniosłem się z Los Angeles do Austin w Teksasie, aby być bliżej strefy czasowej naszych głównych zespołów deweloperskich w Manchesterze, Frankfurcie i Montrealu. Spędzam dużo czasu w naszym największym studio w Manchesterze, gdzie pracuje prawie 600 osób. Razem z Richem i drużynami działamy nad ukończeniem Squadron 42 i Star Citizen. W związku z tym podjęliśmy trudną decyzję o poproszeniu zespołu deweloperskiego z Los Angeles, który coraz częściej wspierał główne zespoły w Manchesterze, o przeniesienie się i dołączenie do innych zespołów, głównie w Manchesterze, ale także w Austin i Montrealu. Los Angeles, choć mniejsze, pozostanie ważnym biurem dla firmy. Skupiamy się w nim na roli wsparcia biznesowego poprzez Marketing, Finanse, Dział Prawny i Kadry. Niestety, w ramach tej reorganizacji, pożegnaliśmy Dyrektora ds. Trwałego Wszechświata (PU) na serwerach LIVE (Persistent Universe Live Director), Todda Papy'ego. Z powodów rodzinnych wrócił on z Wielkiej Brytanii do USA w ubiegłym roku. Po długim zastanowieniu uznałem, że nie możemy sobie pozwolić by przez znaczną część roku to stanowisko było obsługiwane zdalnie, z dala od głównego zespołu w Manchesterze. To smutny moment, ponieważ Todd przez ostatnie 9 lat ciężko pracował nad Star Citizen, wnosząc mnóstwo ważnego wkładu i zapewniając doskonałe przywództwo swoim zespołom. Życzę mu powodzenia i z niecierpliwością czekam na to, czym zajmie się w przyszłości. Będę tęsknił za słonecznym niebem i plażami Los Angeles, ale Star Citizen i Squadron 42 są priorytetem. Podróż jest dłuższa i trudniejsza, niż zakładałem jedenaście i pół roku temu, ale ostateczny cel ekscytuje i daje poczucie spełnienia o wiele bardziej. Nigdy w najśmielszych snach nie spodziewałem się, że będę miał okazję zbudować coś na tak dużą skalę i z takimi ambicjami jak Star Citizen. Czuję się niesamowicie pobłogosławiony Waszym wsparciem i jestem zdeterminowany, by dać z siebie wszystko na finiszu. W maratonie mówi się, że ostatni kilometr jest najtrudniejszy. Ale cytując rzymskiego cesarza Marka Aureliusza: *"To, co robimy teraz, odbija się echem w wieczności!"* Czekam niecierpliwie, byście jak najszybciej dostali w swoje ręce Star Citizen Alpha 3.23. Nareszcie będzie można doświadczyć wielu funkcji, nad którymi ciężko pracowaliśmy przez ostatnie kilka lat, a to zaprowadzi nas wprost do Invictus Launch Week w maju. W ramach przygotowań do Invictusa przygotowaliśmy serię misji, w których zdobędziecie odznaki UEE Civilian Defense Force. Ukończenie wszystkich zadań potencjalnie da Wam (niesamowicie potężne i bez precedensu) ulepszenie w grze, dzięki czemu będziecie gotowi stawić czoła XenoThreat w bardziej osobisty sposób! Siła Społeczności Mocą napędową naszego sukcesu są ludzie – każdy z Was, bez wyjątku. Razem zbudowaliśmy społeczność, która nie tylko odgrywa kluczową rolę w procesie powstawania gry, ale również ucieleśnia naszą wspólną pasję do uniwersum Star Citizen. To Wy ciągle pchacie nas naprzód. Bez Waszego entuzjazmu, ochoty do testów, odporności na bugi i crashe, głośnego wyrażania opinii oraz wytrwałości na tej długiej i krętej ścieżce, nie byłoby Star Citizen, ani CIG. Byliście obecni podczas pamiętnego rzutu hełmem i pierwszego otwarcia bramy hangaru w Alpha 0.8. Razem po raz pierwszy przemierzaliśmy rozległe połacie Trwałego Wszechświata w Alphie 2.0 i to Wy byliście na pokładzie, gdy dokonywaliśmy pierwszych lądowań w Alpha 3.0. A już niebawem, dzięki Server Meshingowi, opuścimy System Stanton i zapuścimy się w bezprawne ostępy Systemu Pyro w Star Citizen Alpha 4.0. Potem zaś, na horyzoncie zamajaczy Star Citizen 1.0! Przyszłość nigdy nie była tak obiecująca! I nie mógłbym być szczęśliwszy, odbywając tę podróż z Wami wszystkimi! ~ CHRIS ROBERTS ZAŁOŻYCIEL & CEO QUANTUM TRAVEL - WRÓĆ NA SZCZYT Ważne Linki: 🚀 Przypominamy, że warto dopisać się na listę polskich graczy w tym wątku: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/63-szukam-druzyny-lista-polskich-graczy/?page=3 🚀 Dodać własny Referral Code do naszego rotatora wpisując go tutaj: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/8-zbiorka-kodow-referral/?page=4 🚀 Oraz napisać o sobie kilka słów, abyśmy mogli się lepiej poznać: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/6-powitania/?page=3 Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin
  4. 3 punkty
    Cześć, Zakładam ten temat z myślą o wszystkich, którzy chcą podzielić się zrzutami ekranu, których motywem przewodnim są statki kosmiczne oraz pozostałe pojazdy - wszelkiej maści. Temat ten jest odpowiedzią na Katalog Turystyczny - główną różnicą jest to, że tematem głównym jest statek, a nie krajobraz. Krajobraz jest dodatkiem - czyli totalnie odwrotnie jak we wcześniej wspomnianym wątku. Żeby tradycji stało się zadość, rozpocznę. Aegis Redeemer nad microTechem. Dodatkowo hologram, uchwycony podczas wystawy RSI na IAE 2051, najbardziej oczekiwanego przeze mnie statku - RSI Perseus. Gdy już zostanie dodany do gry, oczekujcie aktualizacji wpisu. >> WAŻNE: W razie problemów screenshoty wrzucamy w formacie .jpg! <<
  5. 3 punkty
    Witam! Podzielę się z wami moim doświadczeniem z Tobii eye tracker 5. Jeżeli zainteresuje Cię i zdecydujesz się kupić ale czegoś nie wiesz - pytaj śmiało pomogę 🙂 Tobii eye tracker 5 ! Mam teraz już 3 dni użytkowania za sobą i wydaje mi się , że ustawiłem Tobiasza tak jak chciałem i tak jak należy. Porównując do kamerki internetowej to jakby próbować porównać umiejętności latania pingwina i orła bielika. Tobii i jego możliwości śledzenia ruchu oczu to coś niesamowitego dodającego wyższy level imersji. Rozglądanie się na boki jest naprawdę bardzo przyjemne , płynne i praktycznie zawsze wracasz do pozycji „neutralnej” . Autocentralizowanie jest bardzo dobre i widać to gołym okiem jak po zmianie pozycji głowy i powrocie Tobii niejako wyśrodkowuje delikatne niechciane odchyłki. Owszem już parę razy zdarzyło mi się totalnie zgubić centrum patrzenia . Były to przypadki podczas QT kiedy to chwyciłem za komórkę i całą trasę odwróciłem wzrok całkowicie w dół pochylając się przy tym . Po odlepieniu się od smartfona obraz był skierowany stanowczo za mocno w górę . Sposób na to ? Prosty wystarczy bind na reset pozycji i gotowe . Podczas całej gry kiedy to nie odwracałem wzroku od monitora praktycznie 0 problemów . Kiedy chciałem użyć paneli w kokpicie - no cóż trzeba nauczyć nie ruszać głową . Totalnie stop ! Inaczej cały czas się obraz będzie nam ruszać . Ale kiedy w bezruchu - są delikatne ruchy kamery ale nie na tyle uciążliwe żeby nie móc bez problemowo obsługiwać kokpit. Być może nie ustawiłem jeszcze wszystkich opcji dobrze . Może jest jakaś która spowalnia gesty podczas przybliżania . Co do samego śledzenia oczu jest to coś niesamowitego. Bardzo precyzyjne i bardzo szybko reaguje na ruchy - praktycznie natychmiastowo łapie ruch oczu. Namierzanie przeciwnika rakietami ? Wystarczy patrzyć się na cel aby go ztargetować i trzymać cały czas w zielonym kółeczku na full. Również samym patrzeniem można odchylać kamerę. Jest to o wiele delikatniejsze niż ruch głową ale bardzo przydatne aby na szybko zerknąć na nie mieszczące się w zasięgu kadru ekrany bez konieczności ruszania głową. Jedyny minus jaki dostrzegłem i w kamerce i w tobiaszu to przemieszczanie się fotela bądź wykrzywianie pozycji siedzenia . Nie ma chyba osoby która przez 5 godzin siedzi w fotelu w totalnym bezruchu. Przy zmianie pozycji w prawo lub lewo oczywiście zmieniamy środek w grze. Jest to na razie jedyny mankament jaki dostrzegłem . Kadr przesuwa się ale nie na tyle żeby utrudniało grę lecz zwyczajnie np. Celownik z okienkiem qt są rozjechane. Bez użycia eye trackingu/head trackingu niektóre statki zwyczajnie mają te celowniki rozjechane. Natomiast przy użyciu Tobiasza i po poprawieniu pozycji jestem w stanie zrównać je ze sobą idealnie . Dodam jeszcze że tak jak producent zaleca (max screen 27” z ratio16:9 i 30” z ratio 21:9) tak telewizor się nie nadaje do tobiego . Jest nieprecyzyjny i gubi osiowość . Koniec końców Tobii to rewelacyjne urządzenie z kategorii tych które nie wymagają zakładania na głowę żadnych markerów do trackingu . Nie noszę okularów ale z tego co mi wiadomo nawet w okularach Tobii radzi sobie bez problemowo. Tak więc 5 punktów dla gryffin…. Dla immersji ! Haha. Update: Dodane screeny ~S.
  6. 3 punkty
    do
    Cześć Wszystkim Zauważyłem że wszyscy lubimy wspólnie spędzać czas w swoim gronie więc chciałbym kontynuować to i zaproponować kolejne spotkanie w ramach rozpoczętego eventu. Jeśli byście chcieli znów spędzić miłe jak i zabawne chwile w tej grze to zapraszam serdecznie. Mam nadzieje że spotkamy się w jak najliczniejszym gronie i znów wyruszymy na wspólną przygodę. Zapraszam wszystkich na Event Piracki który odbędzie się w niedziele w godzinach od 18 do 20. Miejsce spotkania to oczywiście nasz stary kochany Port Olisar (który jeszcze jest). To jest mapa piracka która pokazuje miejsce zrobienia naszego grupowego zdjęcia, trzeba znaleźć to miejsce i wykonać masz plan działania który znajduje się pod mapą. Piraci za stery i ruszamy w świat szukać coraz to i nowsze przygody 🙂 "Na koniec Świata i jeszcze dalej" - niech to będzie nasz motyw przewodni po tej wyprawie w nieznane 😉 Opis naszego zadania : -zgromadzenie na : Port Olisar -wyprawa do układu Hurston -wyprawa na Aberdeen -zmiana pojazdów na jeżdżące -dotarcie do więzienia w Klescher Rehabilitant -robienie zdjęć -bezpieczny powrót Jeżeli ktoś nie jest na bieżąco z informacjami albo chciałby się dowiedzieć czegoś o evencie poniżej załączam link i informacje . Zapraszam a to mój nick z SC: Warchlus Arena Commander Tryb Pirate Swarm w Arena Commander to świetne miejsce, w którym możesz doskonalić swoje umiejętności w walce powietrznej, zdobywając jednocześnie prawo do zdobycia pirackiego Gladiusa lub Caterpillara. Dzięki zupełnie nowej odznace Spektrum Agresora Piratów i nowym wyzwaniom, które pojawią się w wersji Alpha 3.20, jest to idealny czas na przygotowanie się na atak zbieraczy i ostatnią szansę na zdobycie przed nią klasycznej odznaki Agresora Pirata, wraz z dostępem do pożądanych wariantów statków. w dół z przypływem. https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/19423-Pirate-Week-2023 https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/3/thread/pirate-week-treasure-hunt-screenshot-contest
  7. 3 punkty
    Statek: Reclaimer firmy Aegis Dynamics. Miejsca: Podróż z microTechu na Hurston. Opis Statku: Aegis Reclaimer to przemysłowy statek wydobywczy. Wyposażony we wzmocnioną ładownię, napęd skokowy dalekiego zasięgu oraz wyrzutnie dla bezzałogowych dronów, Reclaimer jest idealnym statkiem do pozyskiwania wraków z głębokiej przestrzeni kosmicznej. Wiązki holownicze, reflektory, opcje skanowania i porty dokujące uzupełniają narzędzia tego zdolnego, utylitarnego statku kosmicznego. (A przynajmniej taki ma być) Wygląd wnętrza nawiązuje do statku Nostromo z serii filmów o Obcym.
  8. 3 punkty
    Statek: Drake Cutter Planeta: microTech Dokładne Miejsce: Lasy 1.5k km od New Babbage. Opis statku: Cutter to jednomiejscowy statek startowy wyprodukowany przez Drake Interplanetary. Jego wytrzymała, wszechstronna i elastyczna rama może pełnić wiele różnych ról i została zaprojektowana tak, aby była przyjazna dla użytkownika, co czyni ją idealną dla początkujących pilotów. Statek: Drake Cutter oraz 890 Jump firmy Origin. Dokładne Miejsce: Port Tressler na orbicie microTechu. Porównanie wielkości. 😉 Stacja: Port Tressler Orbita: microTech Nie jest to statek, ale jakoś mało tutaj jest zdjęć struktur, a one też mogą być zachwycające.
  9. 3 punkty
    Anvil Arrow nad Area18 ************************************** Drake Buccaneer w trasie ************************************* Crusader Ares Starfighter ION na tle Crusader ****************************** MISC Hull A z ładunkiem nad Yela *********************************** Origin 300i w hangarze
  10. 3 punkty
    Cześć, Prawie codziennie jestem na discordzie by grać razem z innymi i widząc, że często zdarzają się nam ciekawe przygody postanowiłem nagrywać. Oto pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni filmik, w którym zebraliśmy się na wspólne działanie. Sam też namawiam do dzielenia się w taki, czy inny sposób własnymi przygodami.
  11. 3 punkty
    Przelot Avengerem Titan nad Daymarem. - - - - - - - - Prospector podczas pracy wydobywczej na księżycu Yela. - - - - - - - - Mercury Star Runner, a raczej to co z niego zostało... 😄
  12. 3 punkty
    Musimy pamiętać o co chodziło @Tomsky. Katalog turystyczny, a więc widoki z naszych wypraw eksploracyjnych czy innych podróży w Star Citizen. Nie jest łatwo tak dobrać screeny żeby to nie był zwykły showcase statków, ale na ów ktoś będzie musiał założyć oddzielny wątek . Z planety microTech: jeden z licznych dachów ponad miastem. Tego wieczora było wyjątkowo gorąco... Podróż pociągiem w Lorville przy otwartych drzwiach. Skaliste zbocza wzgórz gdzieś w głębi Hurston. Pogoda była paskudna, wiatr wiatr porywisty. Jeden z Mining Outpostów na powierzchni Cellin nocą. A to widoki w pobliżu oldschoolowego Jumptown, księżyc Yela. Orbita Crusader, nieopodal GrimHex. Stay safe, Commanders.
  13. 2 punkty
    Daymar Rally 2024 już w tę sobotę - zapraszamy na Discord! Już w sobotę 20.01.2024r o godz. 17:00 polskiego czasu zapraszamy do wspólnego oglądania wydarzenia! Jak mówią sami organizatorzy, Daymar Rally to najbrudniejszy wyścig w Star Citizen! Co roku w Daymar Rally startują szaleńcy, którym nie straszne wysokie temperatury, ekstremalne warunki pogodowe, ani nieprzewidywalne zagrożenia na drodze. Nie wyłączając pozostałych uczestników! Drużyny z całego świata dobierają po 2 kierowców, 2 pomocników i 1 pojazd, którym będą musiały dotrzeć do mety. Trasa powiedzie kierowców przez kaniony, wydmy i bezdroża pustynnej planety, krążącej na orbicie gazowego giganta Crusader. Gdyby po drodze wyzionął ducha którykolwiek z załogantów, zostanie on wyeliminowany do końca wyścigu. Śmiałkom w zmaganiach towarzyszyć będzie jeden starannie dobrany statek powietrzny wsparcia, na którego pokładzie znajdą się pojazdy zamienne, napoje, prowiant, a także paliwo i uzbrojenie. Ile uda się ekipom technicznym (2. pomocnikom) drużyn upakować zapasów przy starcie wydarzenia, tyle będzie musiało wystarczyć kierowcom do końca Damyar Rally. PUNKTY KONTROLNE Daymar Rallly i META Uczestnicy Daymar Rally mają za zadanie osiągnąć 4 PUNKTY KONTROLNE (Checkpointy), a potem dotrzeć na METĘ. Aby dany punkt został zaliczony, co najmniej jeden z kierowców musi wykonać w nim umówioną wcześniej procedurę, którą opisujemy poniżej. W promieniu 500m od każdego z Punktów Kontrolnych obowiązuje Strefa Zawieszenia Broni (Armistice Zone) egzekwowana przez graczy. Jeśli którykolwiek z załogantów zostanie w nich przyłapany z bronią lub korzystając działek pojazdów, zostanie wyeliminowany z wyścigu. Inne ważne zasady: Uczestnicy wyścigu mogą strzelać do siebie nawzajem jak i wspierających statków Statki wsparcia nie mają prawa użyć broni w żadnej sytuacji. Będą jednak oczami i uszami kierowców podczas burz piaskowych i odcinków nocnych Większość czynności elementarnych dla wyścigu, jak zaliczenia Punktów Kontrolnych i walkę mogą wykonywać tylko kierowcy pojazdów Pomocnicy pilotują statek wsparcia i pomagają uzupełniać zapasy, wykonywać pit-stopy i naprawy ➣ Punkt kontrolny 1: Eager Flats Emergency Shelter Zaliczenie: Jeden z kierowców musi przekroczyć dwie śluzy powietrzne (Airlock doors). ➣ Punkt kontrolny 2: Checkpoint Talon Zaliczenie: Drużyna ma zadanie odnaleźć Starfarera w tym rejonie, przejść przez jego luk towarowy i wyjść śluzą w kołnierzu wieży (tower level docking collar airlock). ➣ Punkt kontrolny 3: Checkpoint Echelon Zaliczenie: Znaleźć opuszczony wrak Reclaimera "The Betty" między Eager a Kudre Ore i przejechać między jego nogami. ➣ Punkt kontrolny 4: Checkpoint Hasgaha Zaliczenie: Do odnalezienia Starfarer zlokalizowany 104,5km od Kudre Ore. Drużyna potrzebuje przejść przez luk towarowy i wydostać się śluzą w kołnierzu wieży (tower level docking collar airlock). ➣ Punkt METY: Kudre Ore Zaliczenie: 418km od Eager Flats znajduje się Kudre Ore, aktualna meta Daymar Rally, która w tym roku zastąpiła finisz na Wolf Point. Na Kudre Ore co najmniej jeden z kierowców potrzebował będzie przejść przez podwójne śluzy powietrze aby pomyślnie zakończyć wyścig! Oglądaj Daymar Rally z nami na polskim Discord Star Citizen! Wpadnij na nasz serwer Discord by oglądać i komentować emocjonujący wyścig o puchar Daymar Rally na żywo. Gwarantujemy doborowe towarzystwo i wysoki poziom serwera jak i kultury jego członków. Tradycyjnie, jak na Star Citizen Hub Polska przystało. Przypominamy datę: Sobota, 20-ty Stycznia 2024, godzina 17:00! Zapraszamy do wspólnego oglądania (Kliknij tutaj)! Jakie pojazdy i statki wsparcia mogą wybrać uczestnicy? Pojazdy spośród których mogą wybierać rajdowcy dla możliwie sprawiedliwego wyścigu są z góry ustalone przez organizatorów. Statki wsparcia mogą być dowolne, ale proponowane jest kilka popularnych serii. Dostępne pojazdy: Tumbril: Cyclone AA, Cyclona Base, Cyclone RC, Cyclone RN, Cyclon TR, Greycat STV. Drake Interplanetary, Aopoa i Consolidated Outland: Dragonfly, Dragonfly Yellowjacket, Nox, Nox Kue, CO Hoverquad. Popularne statki wsparcia: Crusader Hercules Crusader Mercury Star Runner MISC Freelancer Drake Cutlass Black Drake Valkyrie RSI Constellation Szczegółowe zasady Daymar Rally Z uwagi na trudno przewidywalną naturę, wyścig posiada mnóstwo zasad precyzujących jego przebieg. Jeśli chcielibyście lepiej orientować się w tym co będzie się działo, polecamy zapoznać się z Regulaminem (Rulebookiem) wydarzenia, który znajdziecie w linku poniżej. Mapa Daymar Rally do pobrania: LINK Regulamin Daymar Rally v.6.0: LINK Oficjalna strona Daymar Rally: LINK Jak dołączyć do Daymar Rally? Jako że najbliższa edycja startuje już za kilka dni, zapisy są obecnie zamknięte. Jeżeli jednak pragnęlibyście dołączyć w przyszłym roku, już od 1 Lutego 2024 będziecie mogli zapisać się tutaj: LINK Ważne Linki: 🚀 Przypominamy, że warto dopisać się na listę polskich graczy w tym wątku: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/63-szukam-druzyny-lista-polskich-graczy/?page=3 🚀 Dodać własny Referral Code do naszego rotatora wpisując go tutaj: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/8-zbiorka-kodow-referral/?page=4 🚀 Oraz napisać o sobie kilka słów, abyśmy mogli się lepiej poznać: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/6-powitania/?page=3
  14. 2 punkty
    Carrack Invasion Gramy dwoma zespołami, które walczą o przejęcie Carrack'a i o zrobienie samo destrukcji na jednym z nich. Do wyboru mamy 1 pojazd latający oraz jeden pojazd naziemny, które mieszczą się na statek. Gramy zespołami Red and Black zasady są jasne i do ustalenia przez Dowódców. Leader to Sweete i NoobDMG. Link do tekstu: https://discord.gg/starcitizenpolska?event=1171622228031451247
  15. 2 punkty

    Siemka. Jako jeden z uczestników tego eventu jestem pozytywnie zaskoczony organizacją oraz samą kontrolą nad wydarzeniem. Atmosfera mega przyjemna jak i mega zabawa wraz z poczuciem rywalizacji wśród znajomych. Osobiście mega polecam. Czekam na kolejną odsłonę! Pozdrawiam ekipę oraz zapraszam nowych do udziału i wspólnej zabawy!
  16. 2 punkty
    Cześć Wszystkim ! Wracamy z nowym Eventem w SOBOTE 04.11.23 o GODZINIE 19:00 ! WYŚCIG PO PLUSZAKA! Tak jak wspominałem wcześniej robimy Wyścig, zabójstwa między uczestnikami są możliwe ponieważ jest tylko 1 Pluszak i 1 NAGRODA : 3,5 M plus zgarnięty pluszak. Rawnok NIE BIERZE UDZIAŁU ponieważ będzie moim wsparciem w tym Evencie 😄 ZABICIE RAWNOKA JEST RÓWNOZNACZNE Z WYKLUCZENIEM Z EVENTU Harmonogram : 1.Spotkanie na Port Tressler 2.Port Tressler start wyścigu o godzinie 19:00 (proszę się nie spóźnić) 3.Kierunek MiC-L3 Endless Odyssey Station, od landing pada, 309 stopni, 66 km 4.W tym punkcie będzie stał statek C2 na którym będzie schowany Pluszak 5.Znajdźcie pluszaka i dostarczcie mi go na mete : RUINS 45N 6.Żeby do mnie dolecieć trzeba lecieć przez :Microtech-Eutrepe-Devils Scrap & Salvage 7.Gdy już dolecicie trzeba się kierować 124.5 stopni, 16.7 km ( RUINS 45N ) 8.W tej lokalizacji czekam na zwycięzce ! POWODZENIA PS.Lepiej zapamiętajcie badź zapiszcie gdzieś lokalizacje ponieważ podczas wyścigu nikt wam o tym nie przypomni. PS2.Wszystkie sztuczki dozwolone jest tylko jedna zasada napisana wyżej, Rawnoka NIE ZABIJAMY. Edit : POPRAWIONE
  17. 2 punkty
    Witajcie Poszukiwacze Przygód! Chciałbym zaprosić Was na nowy event organizowany przez "Warchlus" Event "Polowanie na świnke" będzie polegać na polowaniu na mnie "Warchlus" Musicie mnie zabić bądź zestrzelić mój statek!(znajdziecie mnie na Całej Mapie SC) Będzie na mnie misja w Bounty Hunter(pokazuje moją lokalizacje w Station by było łatwiej 🙂) NAGRODA: 1M aUEC + Pingwin(maskotka ze schowkiem w którym schowasz drobne rzeczy) Odbędzie się dnia 01.10.23(najbliższa niedziela) o godzinie 19:00. Czas zakończenia zależy od Was. Zrobiliśmy go by Nowi Gracze mieli łatwiejszy start w grze, ale zapraszamy także Weteranów bo i dla Was może to być niezwykła przygoda! Ze swojej strony mogę obiecać dobrą zabawę i miłe towarzystwo 🙂 Pamiętajcie jednak towarzysze broni, by rywalizować uczciwie, ma być to zabawa a nie plac boju 😛 By nie przedłużać! Zapraszam Wszystkich na wspólną ZABAWE 🙂 Ps. Prosiłbym Was o jedno, byście rozpowiedzieli o naszym małym Evencie osobą które jak byście uważali zainteresują się tym wydarzeniem 😄 Dziękuje za uwagę! Spotkajmy się na"Polowanie na świnke"! Ps2.Polowanie obowiązuje tylko na tym Evencie XD
  18. 2 punkty
    Cześć, Posiadam Tobii od ponad roku i powiem wam, że w Star Citizen to urządzenie lśni. Można troszkę utrudnić sobie rozgrywkę, używając urządzenia nawet przy celowaniu z broni w trybie FPS, jednak znacząco zwiększa to imersję. Jedynie przy karabinach snajperskich Tobii jest nie do użytku, przez narzucony czarny overlay podczas celowania. Do latania niezbędny - moim zdaniem najlepsze urządzenie trackingowe (mając na myśli koszt wygodę i możliwości) rozwiązanie ze wszystkich dostępnych na rynku. Najfajniejszy moment jak możesz obrócić się, siedząc za sterami statku. Następnie widzisz swoją załogę, która robi coś głupiego za plecami - Bezcenne. Na załączonym zrzucie ekranu widać jedyną grzeczną osobę na statku.
  19. 2 punkty
    Siemanko! Rocznik '80 😉 mowią mi boomer 😄 Zawsze ciągneło mnie w klimaty S-F , zacznałem od Wing Comander II a później Wing Comander III .. Elite jakoś mnie omineło, później grałem w EVE online .. od bety 😉 (corpy: Fury Corp, New Hope, Beach Boys) .. od jakiegoś czasu obserwuje rozwój SC. Trochę latam na koncie syna (hehe), ale mam też swoje. Nicki in game: 'aaajjs' (to syn) i 'bigjack' to mój main 😉 zamierzam grać PvE oraz PvP ale raczzej jako pilot niż piechociasz 🙂 Cya in space Ciao!
  20. 2 punkty
    Cześć Wszystkim Kamil, rocznik '85. W SC od patcha 3.17.2 więc jestem nowicjuszem. Online raczej regularnie. Powoli poznaję mechaniki gry świetnie się przy tym bawiąc (pomijając bugi i 30k 😁) Zapraszam do wspólnej zabawy. Nick w grze RyuXito Pozdrawiam O7
  21. 2 punkty
    I tak się złożyło, że jest i kolejny wpis. Nagrań było aż 3 godziny, ale tym razeum wszystko zostało pocięte by pokazać najlepsze kawałki. Jest dużo śmiechu i zabawnych akcji, więc zapraszam do oglądania.
  22. 2 punkty
    Witam, Bartek, rocznik '84. Wachlarz zainteresowań dosyć szeroki, za długo by pisać, obecnie od nie dawna w SC, dopiero poznaję to universum, wszelkie podpowiedzi i pro-tipy mile widziane. Do usłyszenie na VC i do zobaczenia w kosmosie Panowiec Citizens 🙂
  23. 2 punkty
    Invictus Launch Week Freefly - przetestuj Star Citizen przez 10 dni bezpłatnie Wydarzenie rozpocznie się tradycyjnie w piątek, 20-go maja 2022 o godzinie 18:00! Invictus Launch Week, znany również jako Fleet Week, to doroczny jubileusz militarny United Empire of Earth (UEE). W tym czasie odbędzie się tradycyjne wydarzenie Freefly, podczas którego nowi, powracający jak i obecni gracze mogli będą przetestować Star Citizen, wziąć udział w świętowaniu oraz skorzystać z wielu dostępnych promocji. Informacje na polskim Discord Star Citizen: https://discord.gg/6CRSYJeqqB?event=972527391949881374 W czasie Invictusa czeka na Was flota przeszło 100 statków i pojazdów o niezrównanej różnorodności. Wiele z nich posiada dopracowane do najdrobniejszych szczegółów wnętrza, na które możecie zaprosić również swoich znajomych czy partnerki, partnerów - pojazdy posiadają wieżyczki, sypialnie, toalety, a niektóre nawet prywatne bary i baseny do dyspozycji. Owe kosmiczne cuda techniki dostępne będą w rotacji zgodnej z harmonogramem, którego rozpiska znajduje się poniżej. Jak wziąć udział w darmowym lataniu? To proste: Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, przejdź bezpośrednio Rejestracji lub wybierz kod Referral jednego z graczy np. w tym wątku: Kody referral polskich graczy Star Citizen. Następnie zajrzyj tutaj: "Jak zacząć grać w Star Citizen". Dzięki naszemu przewodnikowi nie pomylisz pól rejestracji, co okaże się dość istotne (loginu nie można zmienić). Ściągnij RSI Launcher, który pobierze dla Ciebie pliki gry: LINK. Aby otrzymać pomoc w razie wszelkich możliwych (i całkiem prawdopodobnych z uwagi na fazę Alpha) problemów, dołącz do Polskiej grupy dyskusyjnej o Star Citizen. Jeśli szukasz szybszego kontaktu z Polską Społecznością Star Citizen, zajrzyj również do nas na Discord, gdzie w przyjaznej atmosferze dyskutujemy o grze prawie 24 godziny na dobę: Polski Neutralny Discord Star Citizen. Pamiętaj, że na Discordzie wymagamy wysokiej kultury osobistej i poszanowania dla innych, od której to zasady - dla dobra wszystkich graczy i zachowania pozytywnej atmosfery - odstępstw nie robimy. Oczekiwany jest również cenzuralny język. Miejsce pobierania gry: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen/fly-now WSKAZÓWKA: Jeśli zechcesz z nami pozostać na dłużej, każdego dnia przeglądaj wyprzedaże statków poszczególnych firm. Pamiętaj, by zakładając konto na stronie RSI mieć wypełnione pole na kod referral - będzie to bowiem jednorazowa okazja na otrzymanie 5000 aUEC. Te podstawowe kredyty na dłuższą metę naprawdę przydadzą Ci się w grze. Jeśli chciałbyś wesprzeć kogoś konkretnego, wybierz sobie dowolny kod referral w tym wątku: Zbiórka kodów referral Następnie śmiało dopisz tam własny kod, który znajdziesz w swoim RSI/Account. W międzyczasie przejrzyj drabinkę poleconych. Poniżej przygotowaliśmy wam oficjalny rozkład jazdy świętowanej rocznicy, wzbogacony o nasze ułatwienia. Do zobaczenia w przestrzeni! Invictus Launch Week - "Fleet Week 2952" Tydzień Floty Zjednoczonego Imperium Ludzkości (UEE) Począwszy od Pierwszej Wojny Tevarińskiej (2541-2546), Invictus Launch Week wyznacza powszechnie świętowany nowy rok rekrutacji do Floty Zjednoczonego Imperium Ziemi (UEEN). Podczas wydarzenia wszyscy obywatele będą mogli podziwiać i testować jedne z największych, najlepszych i najbardziej kultowych statków kosmicznych za darmo. Poszczególni producenci przejmą Orison's Vision Center w malowniczym mieście pośród chmur gazowego giganta Crusader, w kolejno przypadających turach trwających po 2 dni dla każdej z firm. Wymiana ekspozycji następuje około godziny 18:00 polskiego czasu. Zapraszamy do celebracji militarnej potęgi UEE od 20-go do 31 maja włącznie. Jesteśmy pewni, że największa flota w znanej galaktyce, stanowiąca dumę i podstawę bezpieczeństwa ludzkości, zrobi na Was niesamowite wrażenie! Informacje na temat Invictusa. Oblataj najnowocześniejsze maszyny Star Citizen osobiście! Jeżeli pragniesz przetestować najnowocześniejszego space-sima jaki kiedykolwiek powstawał, dobrze trafiłeś. Wystarczy że założysz konto, pobierzesz grę i dołączysz do nas. Poszczególni producenci kosmicznych maszyn przejmują halę wystawową co drugi dzień, sprawdzaj więc w poniższej rozpisce co jest akurat dostępne. Każdy ze statków dostępnych we Free Fly, w wyznaczonych dniach znajdzie się również w sklepie na stronie RSI. Możecie spodziewać się także promocji na wiele z tych statków oraz specjalnych rodzajów malowań (paint jobs). Przejrzyj poniższy harmonogram wydarzenia, aby zaplanować wyprawy testowe. Bawcie się dobrze i latajcie bezpiecznie! Kliknij pozycję na liście by wykonać do niej Quantum Jump: 20 maj - 21 maj: Anvil Aerospace 22 maj - 23 maj: Aegis Dynamics 24 maj - 25 maj: Roberts Space Industries / Origin Jumpworks / Consolidated Outland / Argo Astronautics 26 maj - 27 maj: Crusader Industries / Tumbril Land Systems / Musashi Industrial and Starflight Concern 28 maj - 29 maj: Drake Interplanetary 30 maj - 31 maj: Wszystkie statki dostępne 20 maj - 21 maj 2022: Anvil Aerospace Anvil Arrow: Dzięki ultra-aerodynamicznej konstrukcji i lekkiemu profilowi, Arrow jest najzwinniejszym statkiem w swojej klasie. Anvil Ballista: Samobieżny system obrony powietrznej zdolny do niszczenia w skali masowej. Anvil C8X Pisces: Idealny do podrózy między systemami i badania ciasnych przesmyków, niedostępnych dla większych statków. Niewielki statek gotowy na duże przygody. Anvil Carrack: Kultowy i wszechstronny statek eksploracyjny. Prawdziwy załogowy odkrywca. Anvil Hornet F7C Hornet: Wytrzymały i niezawodny, F7C to podręcznikowy przykład uniwersalnego myśliwca średniego rozmiaru. Anvil Hornet F7C Hornet Wildfire: Specjalna edycja F7C Hornet z niestandardowym malowaniem i wyposażeniem przeznaczonym do walk PVP na Arena Commander. Anvil Hornet F7C Super Hornet: Dwumiejscowy, ciężkozbrojny myśliwiec średniej wielkości. Anvil Hornet F7C Hornet Tracker: Zastępując wieżyczkę na rzecz zaawansowanego systemu radarowego, Hornet Tracker znajduje to, co ukryte. Anvil Hornet F7C Hornet Ghost: Skryty, cichy i zabójczy – Hornet Ghost trzyma niski profil. Anvil Gladiator: Wytrzymały, dwuosobowy bombowiec nurkujący. Anvil Hawk: Statek niezależnych łowców nagród i lokalnych sił bezpieczeństwa. Anvil Hurricane: Ciężki myśliwiec o prawie nadmiernym wyposażeniu. Dysponuje wieżyczką, która przebije się przez najtwardsze osłony. Anvil Spartan: Zbudowany na bazie wytrzymałego podwozia platformy Atlas, Spartan przenosi transport personelu pancernego na wyższy poziom. Anvil Terrapin: Mocno opancerzony statek z wyrafinowanym skanerem. Idealny do zwiadu i eksploracji. Anvil Valkyrie: Ciężkozbrojny, wielofunkcyjny wojenny desantowiec. WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU 22 maj - 23 maj: Aegis Dynamics Avenger Stalker: Zmodyfikowana wersja Avengera, przeznaczona dla łowców nagród. Wyposażony w cele więzienne. Avenger Titan: Dawny statek patrolowy Advocacy z dodatkową pojemnością ładunkową dla lekkiego transportu. Avenger Titan Renegade: Specjalna edycja Avenger Titan z niestandardową kolorystyką i wyposażeniem ukierunkowanym na Arena Commander. Avenger Warlock: Wariant Avengera uzbrojony w generator EMP zdolny do wyłączenia przeciwników z walki. Eclipse: Elegancki bombowiec typu stealth uzbrojony w ciężkie torpedy. Gladius: Starzejący się, ale nadal zwinny lekki myśliwiec z uzbrojeniem średniego zasięgu. Gladius Valiant: Specjalna edycja Gladiusa z niestandardową kolorystyką i wyposażeniem przeznaczonym do starć PVP w Arena Commander. Hammerhead: Wielozadaniowa korweta najeżona załogowymi wieżyczkami, stworzona by przeciwdziałać szybkim myśliwcom. Redeemer: Wyposażony w silne tarcze i mnóstwo systemów uzbrojenia, Redeemer jest zdolny do walki z szeroką gamą przeciwników. Retaliator Bomber: Bombowiec dalekiego zasięgu stworzony by eliminować statki-matki. Pokryty załogowymi wieżyczkami, zdolny do wystrzeliwania torped rozmiaru 9. Sabre: Zwinność ponad wytrzymałość. Ten statek jest lekki, elegancki i zabójczy. Sabre Comet: Specjalna edycja Sabre z niestandardową kolorystyką i wyposażeniem ukierunkowanym na Arena Commander. Vanguard Harbinger: Potężny bombowiec, zdolny do ataku z najdalej wysuniętych baz operacyjnych. Vanguard Hoplite: Okręt desantowy dalekiego zasięgu z działkiem na wieżyczce. Vanguard Sentinel: Zaprojektowany, by walczyć ambitniej i sprytniej. Vanguard Warden: Ciężki myśliwiec dalekiego zasięgu z załogową wieżyczką. WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU 24 maj - 25 maj: Roberts Space Industries / Origin Jumpworks / Consolidated Outland / Argo Astronautics ROBERTS SPACE INDUSTRIES Aurora LN: Dla osób z bojowym zacięciem. Aurora LN wyposażona jest w większe tarcze oraz broń, która potrafi uderzyć. Constellation Andromeda: Wielozadaniowy frachtowiec o modularnej konstrukcji. Jeden z najsłynniejszych statków Przestrzeni. Constellation Aquila: Odwiedzaj gwiazdy i odległe horyzonty. Ulepszony zestaw czujników i przeprojektowany kokpit zapewniają maksymalną widoczność. Constellation Phoenix: Rydwan bogów. Ten zmodyfikowany luksusowy frachtowiec sprawdzi się idealnie w usługach transportu dla VIPów. Constellation Taurus: Skonfigurowany dla zmaksymalizowana przestrzeni ładunkowej, Taurus to świetny wybór na początek przygody ze statkami załogowymi. Mantis: Przechwytuj inne statki dzięki pierwszemu na świecie generatorowi kwantowych sideł autorstwa RSI. RSI Scorpius: Kolejna ewolucja w ciężkiej walce, przechwytywaniu i obronie, Scorpius wyposażony jest w adaptowalną konfigurację dwuskrzydłową i rewolucyjną zdalną wieżę montowaną na szynie (Scorpius to najnowszy statek - przypominający ikonicznego X-Winga z Gwiezdnych Wojen - przyp. red.). Ursa Rover: Zaprojektowany dla eksploratorów planet, oferuje cywilom wojskowe możliwości terenowe. ORIGIN JUMPWORKS Origin 125a: Dzięki funkcjonalnemu pakietowi uzbrojeniai i poziomowi wykończenia z którego Origin jest znane, 125a to idealny wstęp do luksusowych lotów kosmicznych. 325a: Jako elegancki sygnowany myśliwiec Origin, model 325a jest doskonałym towarzyszem pragnących wyróżniać się stylem i wyrafinowaniem. CONSOLIDATED OUTLAND CNOU Mustang Delta: Mustang Delta w porównaniu z resztą swojej rodziny wyposażony jest w cięższe działka i pady rakietowe, które zapewnią pilotom mocniejszą siłę ognia. ARGO ASTRONAUTICS Argo MPUV 1C: Niewielki, nieuzbrojony pojazd użytkowy przeznaczony do transportu towarowego. Argo MPUV 1P: Wariant MPUV przystosowany do przewozu członków załogi między statkami a portem kosmicznym. WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU 26 maja - 27 maja: Crusader Industries / Tumbril Land Systems / Musashi Industrial and Starflight Concern CRUSADER INDUSTRIES Crusader Ares Ion: Ten wyposażony w pokaźnej wielkości laser ciężki myśliwiec wystrzeliwuje niezwykle potężne wiązki energii, aby szybko wyłączać tarcze nawet największych wrogich statków. Crusader Ares Inferno: Potężny Gatling Aresa Inferno przebija się przez pancerz statków bojowych i zamienia mniejsze myśliwce w pył w przeciągu kilku sekund. Crusader Mercury: Merkury spełnia wszelkie oczekiwania wobec niezawodnego statku kurierskiego, ale nie poprzestaje na tym. Crusader A2 Hercules: Ten ciężki bombowiec wiezie niszczycielski ładunek materiałów wybuchowych powietrze-ziemia, gotowy zmieść z powierzchni każdy wrogi kompleks. Crusader C2 Hercules: Wykorzystując opatentowaną konstrukcję Herculesa i zwiększając jego pojemność ładunkową, C2 nie poświęca prawie żadnej siły ognia aby stać się wojskowym standardem ładunkowym. Crusader M2 Hercules: Jeden z najlepszych taktycznych Starlifterów UEE, M2 to potężna kombinacja pojemności, zwrotności i trwałości, która sprawia, że statek ten staje się oczywistym wyborem w transporcie na dużą skalę. TUMBRIL LAND SYSTEMS Tumbril Nova Tank: Ciężki czołg Tumbril Nova oferuje niszczycielski zestaw broni, aby eliminować zagrożenia na ziemi i w powietrzu. Tumbril Cyclone MT: Opierając się na lekkiej platformie terenowej wariantu bazowego, MT dodaje dwie wyrzutnie rakiet ziemia-powietrze i działko balistyczne, aby powstrzymać napastników w powietrzu. Tumbril Cyclone AA: Posiada funkcję EMP i wyrzutnię rakiet przeciwlotniczych, aby odstraszać zagrożenia z powietrza. Tumbril Cyclone RN: Zbudowany celem eliminowania mgły wojny, wariant zwiadowczy Cyclone posiada potężny zestaw skanerów. Tumbril Cyclone TR: Wesprzyj piechotę tym niewielkim pojazdem bojowym. Wyposażony w mobilną wieżę zapewniającą osłonę ogniową dla operacji naziemnych. MUSASHI INDUSTRIAL AND STARFLIGHT CONCERN MISC Freelancer MIS: Freelancer MIS to limitowana, zmilitaryzowana edycja wariantu klasycznego statku handlowego. MISC Razor EX: Trudniej wykrywalna wersja Razora wyposażona w materiały redukujące sygnatury oraz w komponenty o niskim profilu radarowym. MISC Reliant Tana: Łatwy w utrzymaniu, wszechstronny i lekki myśliwiec. MISC Starfarer Gemini: Wersja wojskowego tankowca Starfarer, która zamienia część pojemności na pancerz i wyrzutnię rakiet. WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU 28 maja - 29 maja: Drake Interplanetary Buccaneer: Lekki myśliwiec, który stawia na surową siłę ognia kosztem trwałości (i katapulty!). Caterpillar: Ciężki, komercyjny, załogowy frachtowiec. Lekko uzbrojony, o niezrównanej w swojej klasie ładowności. Cutlass Black: Powraca w czerni. Ulubieniec piratów, Cutlass Black to wszechstronny statek o możliwościach handlowych jak i bojowych. Cutlass Blue: Dzięki rakietom, kwantowemu tłumikowi (Quantum Dampener) i zestawowi cel dla przechowywania uciekinierów, statek stworzony do zadań patrolowych. Cutlass Red: Statek wsparcia oraz ratownictwa, z podkładem medycznym, radarem dalekiego zasięgu i pakietem opcji obronnych. Cutlass Steel: Statek wsparcia oraz ratownictwa, z podkładem medycznym, radarem dalekiego zasięgu i pakietem opcji obronnych. Dragonfly Black: Dwumiejscowy motocykl grav-lev. Z łatwością przemierza trudne tereny jak i otwartą przestrzeń. Herald: Nic się przed nim nie ukryje. Herald od Drake'a przechwytuje i przechowuje informacje, po czym oddala się z nimi z zawrotną prędkością. WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU 30 maja - 31 maja: Wszystkie statki dostępne WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU Źródła: LINK, LINK i LINK Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin
  24. 2 punkty
    Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia mamy dla Was wspaniały prezent! Ponieważ to dzięki Wam możemy tworzyć najwspanialszy projekt w dziejach ludzkości. Prezentujemy Wam najnowszy pojazd od RSI! Wszyscy darczyńcy, którzy odebrali prezent 22 grudnia 2021 roku otrzymają go na własność. Tak - na własność w formacie .png! Żeby tego było mało, prezentem jest również możliwość zakupu tego pojazdu w przystępnej cenie. Dodatkowo wydana zostanie również edycja Steel, dostępna specjalnie dla Was kochani - za jedyne 250$!
  25. 2 punkty
    Witajcie Obywatele! Nowy pilot na grupie, ale niekoniecznie w spacesimach. Trochę doświadczenia już mam w SC i postanowiłem w końcu przestać być Freelancerem 😉 Z chęcią pomogę amatorom w ogarnięciu gry 🙂
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|