Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Szybkie Pieniądze w Star Citizen 3.4: Misje Bojowe

Sposobów na zarobienie kredytów w Star Citizen nigdy za wiele. The Eradicator przedstawia instruktaż o tym jak dorobić się w SC wykonując misje bojowe.

Za każde zlecenie typu Bounty Hunt, przy odrobinie ostrożności bez problemu już na początku otrzymamy 2000 do 3000 UEC.

Przy tym dobra wiadomość dla początkujących - na szczęście nie jest do tego potrzebny drogi statek. Autor video używa Aurory LN, czyli popularnego upgrade'u do jeszcze popularniejszego startera.

Trzeba przyznać, że owa seria wehikułów firmy Roberts Space Industries to porządne, choć niepozorne statki.
Nic więc dziwnego, że ich fanklub nam się rozrasta. Jeśli lubicie Aurory i chcielibyście być w ich temacie na bieżąco, dołączajcie tutaj: LINK

 



0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   1 użytkownik, 0 anonimowych, 10 gości (Zobacz pełną listę)

  • Podobne transmisje

    • Przez maksikzapierdalaka
      Szanowni Piloci, Obywatele i Wszystkie Istoty Porozsiewane w Galaktyce 
      Z przyjemnością pragniemy Was zaprosić do wstapienia w szeregi PMC AOD. Jesteśmy zespołem doświadczonych najemnikow których interesuje zarobek i profesjonalizm
      Nasza reputacja opiera się na nieustannym doskonaleniu umiejętności oraz solidnej współpracy. W naszym oddziale ceni się nie tylko umiejętności bojowe, ale także profesjonalizm i skrupulatność w działaniu. Bezpieczeństwo naszych klientów to nasz priorytet.
      Dołączając do naszego oddziału, otrzymacie dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz wsparcia zespołu, który doskonale rozumie specyfikę najemnika. Razem tworzymy solidną i zgrana jednostkę, gotową sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom.
      Wymogi Dolączenia do PMC
      Doświadczenie w Najemnictwie:  Oczekujemy od potencjalnych członków posiadania solidnego doświadczenia w polowaniach. Udokumentowane sukcesy w tropieniu i schwytaniu celów będą dodatkowym atutem.
      Zdolności Pilotażowe: Wymagamy wysokich umiejętności pilotażowych i zaznajomienia się z różnymi typami statków kosmicznych. Sprawność w manewrach oraz umiejętność skutecznego korzystania z dostępnych technologii bojowych są kluczowe.
      Profesjonalizm: Jesteśmy zespołem profesjonalistów, dlatego oczekujemy, że nasi członkowie będą zachowywać się w sposób godny reprezentanta Death Angelsa. Poszanowanie zasad etyki oraz dyskrecja są fundamentalnymi wartościami w naszym środowisku.
      Sprzęt: Posiadanie własnego, odpowiednio wyposażonego statku kosmicznego do celów pracy jest koniecznością. Oczekujemy, że każdy pilot będzie dbał o utrzymanie swojego sprzętu w doskonałej kondycji.
      Zespół: Umiejętność efektywnej współpracy z innymi członkami zespołu jest kluczowa dla naszego sukcesu. Poszukujemy osób gotowych do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem oraz aktywnie wspierających kolegów w trakcie misji.
      Aktywność: Oczekujemy, że nasi członkowie będą aktywni w grze i zaangażowani w życie korporacyjne. Regularna uczestnictwo w planowanych operacjach i misjach jest istotne dla rozwoju naszego zespołu
      Dołączcie do i zostańcie częścią zespołu, który nieustannie podnosi poprzeczkę skuteczności w tropieniu i schwytaniu wszystkich celi
      Wspólnie osiągniemy nieosiągalne cele!
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/A0D

    • Przez BlackySensei
      JAK POPRAWIĆ WYDAJNOŚĆ W STAR CITIZEN

      Ze względu na to jak często trzeba tłumaczyć nowym pilotom w jakim sposób mogą poprawić wydajność gry, postanowiłem napisać ten krótki poradnik.  Za nim zaczniemy chciałbym zaznaczyć kilka istotnych faktów:
      1. W tym poradniku nie znajdziecie zaawansowanych metod - wszystkie opisane tutaj sposoby są możliwe do wykonania z domu - bez konieczności konsultacji z lekarzem lub farmaceutą. 
      2. Wspomniane poniżej metody działają w wypadku 90% graczy, jednak ze względu na to, że gra jest w wersji Alpha a każdy komputer jest inny nie każdy odczuje poprawę. 

      A) Zmiana pola widzenia FOV (Field of View)

      Star Citizen nie lubi wąskiego FOV z dwóch przyczyn. Po pierwsze jeżeli mamy ustawione małe FOV w większości statków nie będziemy widzieli połowy istotnych ekranów naszego pojazdu. Po drugie u wielu graczy zwiększenie FOV pozytywnie wpływa na działanie gry - osobiście zyskuję na tym 4-6fps. 
      Zaleca się aby FOV było ustawione na minimum 100, jednak osobiście polecam po prostu przesunąć suwak maksymalnie w prawo. 


        -->     --->
       
      B) Ustawienia Graficzne

      Star Citizen jako gra w wersji Alpha bardzo słabo wykorzystuje możliwości naszego komputera, albo ujmując to inaczej robi to kompletnie źle. Często słyszymy pytania typu ,,ustawiłem grafikę na low, dlaczego jest gorzej niż na high". Odpowiedź jest prosta - gra obecnie nie potrafi korzystać z dostarczanych jej zasobów. Na szczęście i na to jest rozwiązanie - gracze metodą prób i błędów znaleźli najbardziej optymalne ustawienia które pozwolą cieszyć się lepszą wydajnością. 


      Najważniejsze z nich:

      Resolution - Szczególnie jeżeli posiadamy słabszy sprzęt polecam korzystać z rozdzielczości FullHD 1920 X 1080
      Quality - Tutaj zawsze ustawiamy High, nie ważne jaki mamy sprzęt w większości wypadków na tym ustawieniu gra będzie chodzić najlepiej
      Planet Volumetric Clouds - jest to opcja bardzo obciążająca sprzęt co za tym idzie im niżej tym lepiej 

      C) Plik CFG poprawiający wydajność 

      Aby jeszcze bardziej polepszyć nasze wrażenia płynące z gry możemy skorzystać z pliku CFG stworzonego przez jednego z użytkowników Star Citizen. Link do oryginalnego pliku ---> USER.CFG
      Na potrzeby polskiej społeczności postanowiłem przetłumaczyć dla Was instrukcję.  Link do wersji z tłumaczeniem ---> Plik CFG + tłumaczenie hasło: hygejaMu

      Instrukcja do pliku znajduje się w folderze

      Mniej zaawansowanych użytkowników interesują kroki od 1 do 4. Reszta jest dla osób zaawansowanych. 
      Jeżeli ktoś mimo tłumaczenia miałby problem z konfiguracją, zapraszamy na nasz Discord https://discord.gg/AYUASnpj, gdzie możecie skontaktować się ze mną lub innymi instruktorami, którzy z pewnością Wam pomogą.

      D) Inne metody poprawienia wydajności

      - Wyłączcie wszystkie zbedne procesy w tle takie jak przeglądarki internetowe, odtwarzacze muzyki 
      - Zawsze korzystajcie z opcji Fullscreen 
      - Częstym powodem niestabilności gry jest także serwer na którym się znajdujecie. Aby sprawdzić stan serwera należy będąc w grze wcisnąć tyldę ,,`" a następnie wpisać komendę r_displayinfo 1.  - Najważniejszy parametr w tym wypadku to Server FPS, jeżeli jego wartość spada poniżej 5fps jest to sygnał, że warto zmienić serwer. Idealne liczby to takie od 10fps w górę.



      Podsumowując mam nadzieję, że poradnik będzie dla Was przydatny. W razie pytań zapraszam do kontaktu na Hubowym Discordzie pod nickiem Blacky Sensei.
      Jeżeli ktoś zna oryginalnego autora pliku .CFG bardzo proszę o informację w wiadomości prywatnej, abym mógł edytować post i dodać wzmiankę, aby docenić jego pracę włożoną w rozwój Star Citizen.
    • Przez BlackySensei
      Pożegnanie Port Olisar - Raport z wydarzenia
      Wielkimi krokami zbliża się do nas Patch 3.20, który wprowadzi sporo zmian do rozgrywki w Star Citizen. Jedną z ważniejszych, jeżeli nie najważniejszych zmian w nadchodzącej łatce będzie usunięcie Port Olisar. 
      Na miejsce naszej ukochanej, lewitującej stacji z Platformami do lądowania pojawi się Port Serpahin.
      Społeczność Neutral Hub postanowiła oddać skromny hołd stacji która wkrótce odejdzie w zapomnienie. Poniżej będziecie mogli zobaczyć zdjęcia z tego dnia, a także dowiedzieć się odrobinę więcej o tej pierwszej w grze stacji kosmicznej. 
      Krótka historia
      Stacja po raz pierwszy zadebiutowała w prezentacji rozgrywki wieloosobowej jako ,,Cellin Station", zaś dla graczy PO - Port Olisar ukazał się w wersji gry Alpha 2.0 jako początkowa lokacja od tamtego czasu przechodząc wiele zmian. 
      Multicrew demo
      Od wydawania poprawki 3.0  stał się jednym z ważniejszych miejsc do handlu, zaś patch 3.1 przyniósł rozbudowę portu o większe platformy, pozwalające obsłużyć duże jednostki takie jak Aegis Reclaimer zaś w wersji 3.15 port został przeniesiony bliżej planety Crusader oraz ustawiony bezpośrednio nad lewitującym miastem Orison. Od tego momentu stacja została także wprowadzona na orbitę geostacjonarną obracając się razem z planetą. 
      Według nie potwierdzonych informacji (a przynajmniej ja nie potrafiłem znaleźć wiarygodnego źródła) Port Olisar ma w przyszłości zostać przywrócony w nowej odświeżonej formie, ze względu na to jak ważnym miejscem jest dla społeczności gry. 
       
      Wszystkim którzy zapomnieli lub nie śledzą na bieżąco informacji odnośnie rozwoju gry, chciałbym przypomnieć że każda osoba która odwiedzi PO  chociaż raz od 7 września do momentu wydania buildu 3.20 otrzyma unikalną odznakę ,,Farewell Port Olisar" - Informacja developera

      Opis wydarzenia
      Zamknięcie Port Olisar uczciliśmy zebraniem części z naszej floty okrętów, robiąc pamiątkowe zdjęcia na tle stacji, oraz na koniec dokonaliśmy wielkiego finału rozbijając okręt Origin 890i o zgromadzoną flotę w ramach porywu ułańskiej fantazji. Cały event łącznie z zebraniem statków i ustawieniem się do zdjęć zabrał nam około 45minut.
      W wydarzeniu wzięły udział następujące maszyny: Origin 890i, Anvil Carrack, Argo Raft, RSI Andromeda constellation, Aegis Retaliator, Drake Corsair, Misc Freelancer Max, Aegis Reclaimer, A2 Hercules Starlifter, Aegis Redeemer, Misc Starfarer, C2 Hercules, Mirai Razor LX
       
      Zdjęcia z wydarzenia





      Zdjęcia zrobione i dodane dzięki uprzejmości użytkowników Warchluś oraz HappyRusher, zapraszam również do posta Warchlusia odnośnie pożegnania PO Post warchluś w którym znajdziecie również kilka nagrań video. 
      Specjalne podziękowanie dla Konhau, który był oryginalnym pomysłodawcą wydarzenia.
      Osoby biorące udział w wydarzeniu: Warchluś  HappyRusher  Klucha_Poland  Barthi  Deniko13  Grafi1991 Jaszczur222  Joncek  Karloz_pl  Konhau  Laxios  Mlody991  Morgoth  Norbeusz  Rawnock
       
      Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane przyszłymi wydarzeniami lub po prostu wspólną rozgrywką na Discord Huba

      Materiały źródłowe:
      Historia PO bazowana na  artykule: https://starcitizen.tools/Port_Olisar
      Multicrew demo autorstwa kanału Dualshockers
       
    • Przez DamianArbuz🍉
      Przejście na zaawansowane sterowanie otwiera nam więcej możliwości sterowania w grze.
      Zarówno podczas lotu naszą maszyną ale też podczas poruszania się o własnych nogach.
      Daje nam to przewagę w walce i ogólnie pojętej rozgrywce.
      Przechodząc ze sterowania podstawowego (które jest domyślne) na zaawansowane należy liczyć się z tym, że niektóre klawisze zmieniają swoje funkcje.
      Na przykład wyłączenie zasilania statku w zaawansowanym sterowaniu to klawisz 5. Podczas gdy na podstawowym przycisk 5 służy do włączania świateł statku.
      Dlatego warto przejść od razu na zaawansowane sterowanie zanim przyzwyczaimy się do latania na podstawowych klawiszach.

      Dokładniejsze przypisanie klawiszy można sprawdzić w menu.
      Poradnik dotyczy wersji obecnej star citizen czyli 3.4.x
      Ja opiszę teraz w jaki sposób przejść na zaawansowane sterowanie w kilku prostych krokach:
      Z menu głównego wchodzimy do OPTIONS
      Wybieramy KEYBINDINGS
      Klikamy w Advanced controls customization

      Na liście rozwijanej Control profiles wybieramy pozycję Keyboard Advanced

      Ustawiamy wszystko jak na poniższym obrazku po czym klikamy przycisk LOAD - gotowe 😉

      Właśnie ustawiliście sobie zaawansowane sterowanie 😉
      Pamiętajcie, że musicie się przyzwyczaić do nowej konfiguracji 🙂
      Uważajcie zwłaszcza na wyżej wymieniony przycisk 5 na klawiaturze.
      Wyłączenie zasilania tuż nad powierzchnią planety może skończyć się nieciekawie 😉
    • Przez bigos86
      Witam! Patch 3.19 pozmieniał trochę walkę statkami (jest teraz trudniejsza a NPC mądrzej walczą), więc szukając najskuteczniejszego loadoutu dla mojego Aegis Vanguard Harbringera, wydałem małą fortunę (ok. 265k auec 😉), żeby przetestować większość polecanych konfiguracji uzbrojenia na mojego Harba. Zachęcony przez Administratora strony, podaję moje wnioski:
      S5 ballistic cannon Deadbolt V + 4xMVSA - cudowne uczucie podczas strzelania (wali jak z prawdziwej armaty), ale ma niestety zbyt mało ammo i o ile podczas walki z Valkirią czy Vanguardem to nie problem, to trafiając na Reclaimera robi się gorąco. Dodatkowo broń balistyczna częściowo przechodzi przez tarczę, co z jednej strony oznacza, że możemy zadawać bezpośrednie obrażenia kadłubowi, ale z drugiej, jeśli skończy się ammo a nie zdążymy do tego czasu rozwalić przeciwnika, to ma on nadal aktywne tarcze (bo ballistic'i ich nie zdjęły), których same 4xmvsa mogą nie zniszczyć (taki Reclaimer ma bazowo 300k tarcz). Szkoda, bo kocham z tego strzelać, choć trzeba być mocno celnym; S4 laser repeater (w moim przypadku CF-447 Rhino) na nieużywanym gimbalu + GVRS - fajne uczucie ciągłego okładania przeciwnika, ale małe obrażenia dają się we znaki podczas walki z drużyny kocurami. Walka jest wtedy przyjemna (kąsamy jak komar), ale uciążliwa. Dlaczego S4 na gimbalu a nie S5 fix? S5 ma dużo niższą prędkość pocisków (700 m/s zamiast 1400 m/s), co wymusza używanie na nosie laser cannonów o tej samej prędkości (albo np. ballistic'ów CVSA, ale te mają trochę za mało ammo), a to znacząco obniża ilość strzałów w jednej serii (taki zestaw bardziej obniża wydajność kondensatorów odpowiedzialnych za dostępność ilość pocisków w serii). Tak jak pisałem, S4 i GVRS zadają zauważalnie mniejsze obrażenia, ale mogą strzelać 2-3 razy dłużej, więc przeciwnik cały czas otrzymuje obrażenia i nie ma czasu na regenerację osłon (no i taka konfiguracja zdecydowanie szybciej odnawia dostępne ammo). Jest to też polecany loadout do walk pvp; S5 ballistic gatling AD5B + 4xMVSA - brrryt zawsze spoko, ale jak to w gatlingach - jest spory rozrzut pocisków i (przynajmniej dla mnie) - czasem przez to ciężko trafić wroga i skupic na nim skuteczny ogień. Zwłaszcza objawia się to podczas walki na większe odległości, bo choć AD5B potrafi razić przeciwników z odległości 2800 m, to przy jego rozrzucie większość pocisków mija cel. Z bliska jest jednak zabójczo skuteczny, choć do wiekszych przeciwników trzeba dłużej strzecać (małe obrażenia alpha wymagają użycia więszej ilości pocisków). Do tego ta broń potrzebuje chwili na (dosłowne) rozkręcenie się, a czasem ta chwila robi różnice. Na plus na pewno spora ilość pocisków, dzięki czemu broń wiecej wybacza i pozwala rzadziej (niż w innych gatlingach) wracać w celu uzupełnienia ammo. Osobiście dużo lepiej używa mi się gatlingow, gdy latam mniejszymi, bardziej zwrotnymi jednostkami, np. Talonem; S5 laser cannon (w moim przypadku Omnisky XV) + 4xMVSA - po raz kolejny przekonałem się, ze najprostsze rozwiązania są najlepsze 😉 jeszcze na poprzednich patchach to była moja podstawowa konfiguracja na Sentinelu i teraz tez taka została. Jak dla mnie najlepszy zestaw. Wszystkie statki rozwalam tym o polowe szybciej, tarcze schodzą w oczach, każde trafienie tym laserem zauważalnie uszczupla pulę wytrzymałości kadłuba czy tarcz, można nim snajpić, bo choć każda sensowna broń S5 ma 2800m zasięgu to ten laser S5 jest na każdej odległości precyzyjny (w przeciwieństwie do np. AD5B) a jedyną bolączką jest te marne 8 strzałów. Ale można do tego przywyknąć, a wtedy walka Vanguardem to czysta przyjemność 🙂 Mimo to, jeśli chodzi o odczucia, i tak najlepsze uczucie jest podczas wystrzeliwania potężnych pocisków z Deadbolt V 🙂 szkoda tylko, ze ich tak mało 😕.
      Mam nadzieję, że komuś to w czymś pomogło 🙂
      Pozdrawiam!
  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|