Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Garść informacji na temat górnictwa w Star Citizen 3.9 i dalej | Szybki wywiad z Danem Trufinem

Spotkanie Bar Citizen w Liège oraz Star Citizen 3.9
(# Star Citizen mining)

Star Citizen - Mining, Bar CitizenStar Citizen - Mining, Bar Citizen Logo
Logo by MrKoddy

Niedawno, bo jeszcze 7-go marca w Liège, we francuskojęzycznej części Belgii, miało miejsce spotkanie pod szyldem Bar Citizen, w którym obok fanów brali udział prominentni developerzy CIG.  Wydarzenie liczące 160 uczestników odbyło się w przyjaznej i pozytywnej atmosferze - zebrani świetnie się bawili: wymieniali się doświadczeniami, grali wspólnie w Star Citizen, a nawet zdobywali nagrody w quizach i testach wiedzy o grze.

Nas jednak najbardziej zainteresowały wywiady z twórcami Star Citizen. W tym newsie spieszymy z nowymi informacjami dotyczącymi górnictwa w zbliżającej się aktualizacji Star Citizen 3.9 Alpha oraz bezpośrednio po niej.

Szybki wywiad dotyczący górnictwa z eventu Bar Citizen

Informacje którymi podzielił się z nami Dan Trufin, developer CIG:Star Citizen 3.9 Mining - Wywiad z Danem Trufinem

  • Dan jest zadowolony z górnictwa w obecnej formie, choć mimo wszystko, chciałby je wykonać nawet lepiej. Uważa, że trudność i krzywa nauki są wyważone dobrze. Mechanizmy rozdrabniania i ekstrakcji w najbliższym czasie nie będą poprawiane. Powód jest prosty - według niego, zamiast ulepszać coś, co działa zadowalająco, ważniejsze jest wprowadzanie nowych systemów.
     
  • W nadchodzącym Star Citizen 3.9 Alpha developerzy rozwiną gameplay górniczy poprzez dodanie przedmiotów jednorazowego użytku. Materiały te umożliwią kilkusekundową modyfikację właściwości lasera - przykładowo, stosując je uzyskamy szersze okno rozdrabniania (fracture) lub niższy opór (resistance) skały. Nowa opcja stanowi poszerzenie stosunku ryzyka do nagrody: dzięki użyciu materiałów eksploatacyjnych zwiększysz swoje szanse na rozdrobnienie trudniejszych surowców lub przyspieszysz ich wydobycie, tym samym osiągając lepszy rezultat. Jeżeli jednak nie uda ci się rozbić skały przed końcem efektu czasowego, nie zyskasz nic, a jedynie stracisz wartościowy przedmiot.
     
  • Górnictwo stanie się również ciekawsze dzięki wprowadzeniu tak zwanej rudy kwantowej (a priori także w Star Citizen 3.9). Będzie to minerał o bardzo wysokiej wartości, niezbędny dla podróży kwantowych, ale trudny do wydobycia i niestabilny. Rudę kwantową (quantum ore) charakteryzuje ograniczona trwałość, dlatego musi być ona wydobywana i dostarczana relatywnie szybko. W przeciwnym wypadku przewożony ładunek utraci swoją wartość. Co gorsza, podczas transportu będziemy musieli zachować ostrożność: gwałtowne zmiany prędkości lub uszkodzenia statków mogą spowodować eksplozję rudy.
     
  • Twórcy Star Citizen chcą aby profesja górnicza składała się z całego łańcucha aktywności, w których pomocna mogłaby się okazać współpraca podzielona na role:
    część graczy lokalizowałaby złoża, kolejna grupa wydobywałaby je, inna rafinowała wydobytą rudę, pozostali zaś mogliby sprzedawać oczyszczone uprzednio surowce w węzłach ekonomicznych i przemysłowych.

     
  • W niedalekiej przyszłości rafinacja umożliwi filtrowanie zebranych rud. Dzięki tej nowej funkcjonalności górnicy będą w stanie eliminować materiały obojętne lub rudy o niskiej wartości. Rafinowanie wymagać będzie czasu, tym bardziej konieczne stanie się szacowanie, co należy wyrzucić, a co zachować, aby zmaksymalizować zyski.
     
  • Developer Dan Trufin nie może się już doczekać możliwości lokalizacji i odsprzedaży współrzędnych umiejscowienia złóż. Przykładowo Terrapin, wyposażony w lepszy skaner niż ten zamontowany w Prospectorze, będzie w stanie wykrywać skały na dalsze odległości, co umożliwi mu szybką sprzedaż informacji o miejscach występowania konkretnych minerałów. Górnicy następnie mogli będą wykupić te informacje by zaoszczędzić czas, mając nadzieję, że w tym samym czasie zakupione przez nich dane nie zostaną sprzedane kolejnym górnikom [lub piratom? ~ red]. Na poziomie technicznym jest to funkcjonalność, która wymaga przede wszystkim transferu dóbr między graczami (np. możliwości przesyłania UEC).

Gdy tylko dotrą do nas dalsze wieści odnośnie górnictwa w 3.9, pojawi się kolejny news. Niebawem zaś informacje innego rodzaju.

Źródło: LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin



0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 17 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Podobne transmisje

    • Przez warchlus
      Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w pożegnaniu Port Olisar :
      HappyRusher, Klucha_Poland, Warchlus, Barthi, BlackySensei, Deniko13, Jaczszur222, Joncek, Karloz_Pl, Konhau, Laxios, Młody991, Morgooth, Norbeusz, Rawnock 🙂
      Pozdrowienia dla Wszystkich 
      Na koniec były fajerwerki :
       
       
       




    • Przez Norbeusz
      Witam! 
      Podzielę się z wami moim doświadczeniem z Tobii eye tracker 5. Jeżeli zainteresuje Cię i zdecydujesz się kupić ale czegoś nie wiesz - pytaj śmiało pomogę 🙂
        
      Tobii eye tracker 5 ! Mam teraz już 3 dni użytkowania za sobą i wydaje mi się , że ustawiłem Tobiasza tak jak chciałem i tak jak należy. Porównując do kamerki internetowej to jakby próbować porównać umiejętności latania pingwina i orła bielika. Tobii i jego możliwości śledzenia ruchu oczu to coś niesamowitego dodającego wyższy level imersji. Rozglądanie się na boki jest naprawdę bardzo przyjemne , płynne i praktycznie zawsze wracasz do pozycji „neutralnej” . Autocentralizowanie jest  bardzo dobre i widać to gołym okiem jak po zmianie pozycji głowy i powrocie Tobii niejako wyśrodkowuje delikatne niechciane odchyłki. Owszem już parę razy zdarzyło mi się totalnie zgubić centrum patrzenia . Były to przypadki podczas QT kiedy to chwyciłem za komórkę i całą trasę odwróciłem wzrok całkowicie w dół pochylając się przy tym . Po odlepieniu się od smartfona obraz był skierowany  stanowczo za mocno w górę . Sposób na to ? Prosty  wystarczy bind na reset pozycji i gotowe . Podczas całej gry kiedy to nie odwracałem wzroku od monitora praktycznie 0 problemów . Kiedy chciałem użyć paneli w kokpicie - no cóż trzeba nauczyć nie ruszać głową . Totalnie stop ! Inaczej cały czas się obraz będzie nam ruszać . Ale kiedy w bezruchu - są delikatne ruchy kamery ale nie na tyle uciążliwe żeby nie móc  bez problemowo obsługiwać kokpit. Być może nie ustawiłem jeszcze wszystkich opcji dobrze . Może jest jakaś która spowalnia gesty podczas przybliżania . Co do samego śledzenia oczu jest to coś niesamowitego. Bardzo precyzyjne i bardzo szybko reaguje na ruchy - praktycznie natychmiastowo łapie ruch oczu. Namierzanie przeciwnika rakietami ? Wystarczy patrzyć się na cel aby go ztargetować i trzymać cały czas w zielonym kółeczku na full.

      Również samym patrzeniem można odchylać kamerę.
      Jest to o wiele delikatniejsze niż ruch głową ale bardzo przydatne aby na szybko zerknąć na nie mieszczące się w zasięgu kadru ekrany bez konieczności ruszania głową. Jedyny minus jaki dostrzegłem i w kamerce i w tobiaszu to przemieszczanie się fotela bądź wykrzywianie pozycji siedzenia .
      Nie ma chyba osoby która przez 5 godzin siedzi w fotelu w totalnym bezruchu. Przy zmianie pozycji w prawo lub lewo oczywiście zmieniamy środek w grze. Jest to na razie jedyny mankament jaki dostrzegłem . Kadr przesuwa się ale nie na tyle żeby utrudniało grę lecz zwyczajnie np. Celownik z okienkiem qt są rozjechane. Bez użycia eye trackingu/head trackingu niektóre statki zwyczajnie mają te celowniki rozjechane. Natomiast przy użyciu Tobiasza i po poprawieniu pozycji jestem w stanie zrównać je ze sobą idealnie . Dodam jeszcze że tak jak producent zaleca (max screen  27” z ratio16:9 i 30” z ratio 21:9)  tak telewizor się nie nadaje do tobiego . Jest nieprecyzyjny i gubi osiowość . Koniec końców Tobii to rewelacyjne urządzenie z kategorii tych które nie wymagają zakładania na głowę żadnych markerów do trackingu . Nie noszę okularów ale z tego co mi wiadomo nawet w okularach Tobii radzi sobie bez problemowo. Tak więc 5 punktów dla gryffin…. Dla immersji ! Haha.
       
      Update: Dodane screeny ~S.
    • Przez Sarr
      CitizenCon 2021 - Oglądaj z nami!
      Początek transmisji: 9 Października 2021, godzina 17:00.

      Przed nami największe, doroczne wydarzenie organizowane przez twórców Star Citizen!
      Oceniając z perspektywy gracza, projekt rozwija się dzisiaj szybciej i pełniej niż kiedykolwiek. Nadchodzą poważne i potrzebne zmiany takie jak gameplay medyczny, możliwość lootowania npc i graczy, upragniony przez kosmicznych handlowców refactoring systemu cargo. Do tego ważne technologie jak pełna persystencja oparta na iCache, system Gen12 wprowadzający wydajny rendering Vulkan, Server Meshing umożliwiający zmieszczenie w świecie gry bezprecedensowych ilości graczy, nowe systemy planetarne i wiele, wiele więcej. Na dodatek, CIG kładzie ostatnio nacisk na ukończenie wersji dla pojedynczego gracza, czyli kampanii Squadron 42.
      Jak wypadnie pierwsza w historii, całkowicie cyfrowa wersja CitizenCon, zorganizowana w tej trudnej, pandemicznej sytuacji?
      Jakie zobaczymy panele informacyjne, nowości, zapowiedzi?
      Przekonajmy się wspólnie już wkrótce!
      AKTUALIZACJA: Rozkład jazdy CitCon 2021: LINK
      GDZIE OGLĄDAĆ: Gdy tylko rozpocznie się przed-stream, wrzucimy tutaj duży link . Ale wpadajcie do nas na Discord.
      Plan wydarzenia i upominki do zgarnięcia (kliknij zdjęcia):
       
      Zapraszamy do wspólnego oglądania na naszym społecznościowym Discordzie:
      https://discord.gg/TH3cQkj
      I jak zawsze... do zobaczenia w przestrzeni!
      ~ Commander Sarrivin
       
    • Przez ZbychM
      Witam. Jestem nowy w Star Citizen. Gram od 7 dni. Dostałem jeden znak kryminalny i 3 dni temu gra wtrąciła mnie do więzienia. Chciałem odpracować lecz co chwila wyskakują problemy. Wydobyłem skał na 4 000 000 Merits. Time Release 00:00:00. Nie mogę wydostać się z więzienia, co mnie wybije z gry wpisuje znowu 1 stopień kary a czasem 2 i 3. Nie idzie też zegar (odejmujący czas kary). Proszę o pomoc.
    • Przez Jakkus
      Znalazłem ciekawą strone która na pewno zainteresuje potencjalnych przyszłych lub teraźniejszych handlowców/minerów.
      Nie jaki Raveir stworzył interesujący site (stronę) która nie tylko wskazuje dobre trasy handlowe ale podlicza z góry całkowity profit, najlepszy towar, gdzie sprzedac, itd...
      Na stronie też są między innymi raporty cen z miningu i w przyszłości będą rzeczy robione ze zbieractwem. Z tym prace trwają (mining manualny harvastables).
      Z tego co widziałem jest też database z przedmiotami typu broń, armor, statki itd i gdzie je kupić.
      Zobaczcie i oceńcie sami...

      https://www.gallog.co/
  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|